(jeden Lemon za víc jak 100 zhlédnutí. Ale předtím malí intro. Horror dostal novou práci jako barman v Grilbiho strip baru. A tu pracuje náš úchylný Lust jako hlavní stripter. Mé skloňování je strašný + gramatika + proč toto dělám 😭)
💔Horroův pohled💔
Nevím proč mě napadlo pracovat tady. Underlust. Místo plný děvek.
Aspoň že tu je dost dobrej plat. Stěžoval jsem si na svoji práci a přitom obsluhoval zákazníky. Bylo už skoro poledne, když na pódium přišel hlavní stripter. Lust nebo underlust! Sans. Sotva přišel k tyči a všichni začali jásat. Snažil jsem si ho nevšímat, ale všichni odešli k němu a užívali si shou. Opřel jsem se o bar a pozoroval ho. Už vím proč je hlavní stripter, je v tom geniální(gayniální)! Ty ladné pohyby. Najednou jsem zíral s úžasem. Lust si toho všiml a mrkl na mě. Na mích tvářích se objevila rudá barva. Proč se červenáš, ty idiote?! Než jsem si uvědomil, co se děje, přistála mi na ksichtu Lustova vesta. Ok, můj obličej byl rudý jak krev. Hezky voní~ Počkat co?! Sundal jsem si vestu z obličeje a čichnul si znovu. Tu vůni jsem nemohl popsat, ale byla strašně příjemná~ V mém oku se objevilo srdce. Tak to bylo asy půl hodiny. Lust si šel dát pauzu a vystřídala ho další stripterka. Má práce zase začala. Položil jsem Lustovu vestu pod pult a začal obsluhovat. Po hodině skoro všichni odešli a v baru bylo skoro prázdno. Lust si sedl na židly předemnou a jen tak na mě koukal. Má duše se rychle rozbušila.
Horror: Dáš si něco?
Lust: Mmm~ Whisky.
Jak jsem se otočil pro whisky(Lust de na tvrdo😉), cítil jsem jeho pohled na mé páteří. Vzal jsem skleničku a nalil velkou dávku. Podal jsem mu skleničku a ten ji do sebe hned kopnul.
Lust: Nešetříš. To se mi líbí~ Ty jsi Horror, že~?
Horror: Jo. Je s tím problém?
Lust: Né. Jen sem na tebe hodil svou vestu a jak jsem viděl, líbila se ti~
Můj obličej nabral zase barvu. Vyndal jsem jeho vestu a hodil ji po něm.
Horror: Stačí?
Lust: Díky, ale teď ji asy potřebovat nebudu~
Chtěl jsem se ho zeptat, co tím myslí, ale místo toho si mě přitáhnul blíž a dal si na jazyk dvě nějaké pilulky. Než jsem se nadál, začal mě francouzsky líbat. Stuhl jsem. Nemohl jsem nic dělat. Bylo mi divně. Jako kdybi mi motýli létali v břiše. A... v roskroku. On mi dal Viagru?!(ne asy)Mé tělo začalo být horké a vlhké a začala se mi točit hlava.
Přelezl bar, vzal mě za ruku a někam se mnou běžel. Hodil mě do nějaké místnosti, přímo na postel. Počkat chvilku-on mě chce znásilnit! (to ti došlo brzo když jsi v Underlust) Než jsem se stačil zvednout, Lust na mě skočil a začal se mi třít o rozkrok. Nemohl jsem si pomoct, ale dal jsem najevo, že se mi to líbí.
Horror: A-aah~
Lust: Mm-hm~ Nedrž to v sobě~
Ten sexy bastard! Svit z našich rozkroků naplnil pokoj rudou a růžovou barvou. Sundal mi kraťasy a začal olyzovat můj úd(Horrore ty nemáš trenky?!). Mé vzdychy byly hlasiťejší když ho strčil do pusi a začal hýbat hlavou nahoru a dolů. Bože ten je dobrej~ Nemohl jsem myslet na nic kromě slasti a touhy po víc kterou jsem právě pociťoval. Byl jsem zaslepený. Nemohl jsem to vydržet a udělal jsem se do jeho úst. Podíval se na mě a spolkl všecko. Jeho srdce v očích byly větší než kdy předtím. Sundal zbitek mého oblečení a přitom si sundal vlastní oblečení. Nademnou se tyčil jeho růžoví penis. Čekal jsem, že bude větší.
Lust: Líbí co vidíš~?
Horror: Čekal jsem větší, ale to nevadí~
Než něco stačil říct, shodil jsem ho že sebe a skočil na něj. Bez milosti jsem do něj vrazil můj kokot. Sice zapištěl bolestí, ale bylo to jen jak se lekl. Nečekal jsem a začal se co nejrychleji hýbat, dovnitř a ven, rychleji a hlouběji. Jeho vzdychy slasti byly snad slyšet až ven, ale koho to zajmá! Tady to je ošukej nebo buď ošukán! Každej tu šuká s radostí! Aji děcka! (nebe pro mého kámoše XD) Otočil jsem Lusta na pejska, abych měl lepší přístup a dělal mu své značky na krku a přitom si hrál s jeho penisem. Pro nás oba to bylo sedmé nebe. Lustovi dokonce tekly slzy slasti. Netrvalo dlouho a oba jsme se udělaly. Vytáhl jsem z něj mého unaveného kamaráda a svalil se vedle něj zatím co se to snažil rozdýchat.
Lust: Tohle byl ten nejlepší sex co jsem kdy měl~ A já myslel, že jsi panic~
Horror: Tak to ses nemílil.
Lust: Počkat-vážně?!
Horror: Buď zticha a spy.
Než jsem to dořekl, přitáhl jsem si ho blíž a přitulil se k němu. A pomalu jsme usnul.(nevím proč, ale připomnělo mi to jeden den ve škole kdy jsem řekla že mám prázdný péro XD ikdyž jsem měla propisku. Omlouvám se za chyby.
Přeju krásné a vlhké sny~Pa-pá micky~)