"את בסדר?" שאלתי את שי והרמתי אותה בצורה כושלת מרצפת המועדון, שנמרחה עליה.
היא הנהנה וסימנה לי עם ידה שכוס מים לא תזיק לה.
התקדמתי לכיוון הבר וביקשתי כוס מים.
הברמן הנהן ולקח לו כמה שניות להביא לי את כוס המים.חזרתי לשי וראיתי שהיא מחייכת וקורצת למישהו שהתסכל עליה.
היא כל כך שיכורה.הגשתי לשי את כוס המים והיא שתתה את כולה בשלוק אחד.
"תודה חיים" אמרה בשיכרות וסידרה את שמלתה.
היא התקדמה בחזרה לאמצע המועדון והתחילה לרקוד עם עצמה.גיכחתי, לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיה.
"רועי!" קראתי בשמו של אחי, ראיתי את הגב שלו והוא דיבר עם איזשהי בחורה ברת מזל.
רועי באמת היה גבר מרשים ויפה.
עיניי הקריסטל שלו מעולם לא איכזבו אף אחת שהסתכלה לתוכן.
שיערו הפרוע והבהיר פשוט מסתדר על ראשו, לא משנה מה.לפעמים אני מצטערת שהוא אחי ולא איזה ילד בכיתה שלי.
רועי שמע את קולי, הסתובב אליי וחייך; הוא התקדם אליי וחיבק אותי.
"אוי, אחות קטנה, התגעגעתי אלייך יותר מידי" אמר באנחה ושחרר את זרועותיו ממני.התסכלתי לאחור, בכוונה לתפוס בשדה ראייתי את שי.
עיניי סקרו כל איזור. איפה היא נעלמה לעזאזל?"רועי, אני הולכת לשירותים, אל תעלם לי!" הפנתי אצבע מאשימה כלפיו, הוא הנהן וגלגל את עיניו היפות.
"סליחה, אני מצטערת" התנגשתי בהרבה אנשים עד שמצאתי את השירותים.
קולות הקאה וחנק נשמעו באחד מתאי השירותים.
התקדמתי אל התא, נוגעת באצבע אחת בלבד בדלת התא, והדלת מיד נפתחת פנימה בחריקה קטנה.
הופתעתי לראות את שי בפנים."הו, היי מימי" שיי גיחכה ולחייה התנפחו פתאום.
אוי לא, גל הקאה מגיע."שי!" איך בדיוק הגעת למצב הזה?" אספתי את שיערה ועזרתי לה לקום מרצפת השירותים.
"כנראה שפשוט שתיתי יותר מידי" משכה כתפיים.
זה לא היה נראה שהיה לה ממש אכפת מזה שהיא לא בגיל של שתייה."אבל עזבי אותי. איפה רועי החתיך הזה?" כן, היא חזרה לעצמה.
יצאנו מהשירותים והתקדמנו אל עבר היציאה, מיצינו להיום.
מישהו תפס לי ביד.
"היי" שמעתי את הקול המוכר של אביתר. ממש לא רציתי לשמוע אותו כרגע.ראיתי שרועי יושב עם עצמו על אחד מכיסאות הבר, שותה משקה כלשהו.
הגנבתי מבט קטן לאביתר שהחזיק בידי,
"היי שי, רצית לראות את רועי. הוא יושב בבר" שי חייכה והתקדמה לבר. רועי ושי תמיד היו חברים ממש טובים.
במיוחד כשהם צחקו עליי ביחד."היי" הסתובבתי לאביתר והוא חייך חיוך קטן ויפה.
חייכתי חיוך מזויף בחזרה.
לא נראה כאילו הוא שם לב לזה."למה את כאן?" כיוון את גבותיו בבלבול ובחן את שמלתי.
"יש לי יום הולדת היום" פער את עיניו הכחולות."מזל טוב! למה לא אמרת לי כלום?" לא רציתי, אנחנו לא ביחד ולא נראה לי שנהיה ביחד אם ימשיך לשקר לי ככה.
"למה שיקרת?" לא רציתי לענות על השאלה ששאל אז שאלתי שאלה משלי.
"שיקרתי על מה?" שאל בבלבול.
"על זה שאתה אוהב אותי" אמרתי בשקט."למה את חושבת ששקרתי לך על זה?" הסתכל עליי במבט מוזר.
"ראיתי את כל הבנות האלה שנמרחות עליך" הורדתי את ראשי במבוכה.ידו נגעה בסנטרי והרימה אותו כך שהוא יוכל להסתכל אל תוך עיניי.
"אל תורידי את ראשך לעולם לידי" הסתכל ברצינות לתוך עיניי והנהנתי."אל תדאגי לכל אלו, הן לא משתוות אלייך ובחיין לא קרה איתן משהו או יקרה. זה יפסק אני מבטיח".
האמנתי לו, הרגשתי שהוא כנה איתי."אוקיי" חייכתי חיוך קטן וסימנתי לשי עם היד שתבוא.
היא קטעה את שיחתה שנראתה מעניינת, עם רועי.הסתכלנו אחד לשנייה לתוך העיניים עד ששי באה וקטעה את זה.
"ביי" הוא חייך חיוך קטן והסתובב בחזרה לגוש האנשים שהיו במועדון.
שי ואני התקדמנו לדלת של המונית, שחיכתה לנו כאן כבר זמן מה.
הזמנתי אותה כששי שטפה את פניה בשירותים.אחרי נסיעה קצרה של כמה דקות, הגענו לבית שלי.
שי החליטה שהיא רוצה לבוא לישון אצלי, כדי שההורים שלה לא יהרגו אותה על השתייה."רגע!" עצרה אותי מלפתוח את דלת ביתי.
"את רשמית בת 17 ויום!" הראתה לי את השעה בטלפון שלה שהורה 00:00.שי התחילה לקפוץ ולצחוק. התחלתי לצחוק גם רק מהצחוק שלה.
כמו שציינתי, מה הייתי עושה בלעדייה?אני לא מאמינה!
פרק אחרי כל כך הרבה הרבה זמן!!!❤
סליחה על זמן ההמתנה הארוך הזה, הייתה לי תקופת מבחנים לא פשוטה.מה אתם חושבים על השיר החדש של halsey?
אני אישית ממש אהבתי⚘
YOU ARE READING
I Hate Him
Romanceהוא כל הזמן מציק לה,משפיל אותה ומכאיב לה. זהו אביתר בוזגלו, אשר מתעלל במיה עמר. אבל הוא לא עושה את זה סתם. הוא מאוהב בה, וההצקות וההשפלות שאביתר עושה על מיה עוזרות לו להחביא את סודו. הוא מתנחם בהצעקות וההשפלות שהוא עושה לה. האם הוא יגיד לה שהוא אוהב...