Capitolul I
Aveam vise diferite;si totusi il iubisem.Il cunoscusem in liceu;iar apoi ne-am reintalnit in America unde ne si casatorisem.Aveam chiar si doi copii.O fata si un baiat foarte frumusei pe care ii iubeam mai mult ca orice. Divortasem de el cand copii aveau doi ani.Cu toate acestea am ramas aceeasi femeie mandra si cu demnitate. El era un chirurg stralucit iar eu avocata.Colegii mei ma apreciau si ma respectau iar seful meu spunea ca sunt unul din cei mai buni avocati deoarece fiecare om care imi trecuse prin mana castigase in totdeauna procesele.Stateam intr-un cartier select cu case minunate si vecini minunati.Culmea!El statea la trei case departare de mine.Ne dadeam decat <<Buna>>si cam atat daca ne intalneam.Fusesem nevoita sa imi schimb numele din Ruxandra Albulescu in Nathalie Dhavernas.
-Mami!Fiica mea Erika era un copil atat de cuminte si ascultator.Nici fratele ei Harry nu era rau dar era putin mai zapacit.Ii dadusem pe amandoi la cate un sport.Erika era la patinaj artistic iar Harry era la karate.Ca si mama imi priveam copii cu admiratie si ii consideram cei mai frumosi.Menajera mea care ma mai ajuta cu copii spunea ca sunt una din putinele femei distinse si curajoase.
-Da, Erika?
-Stii ca azi am spectacol nu?
-Da, nu am uitat.
-Vezi ca vine tata.Nu mai trebuie sa te obosesti sa vii.Am ramas putin pe so-ata de ce tocmai imi spusese fiica mea.Harry se uita la mine cu mila intr-un fel si parca ar fi vrut sa imi spuna ceva sa imi imbuneze inima.Bietul Harry aproape renuntase la karate din cauza mea, doar ca sa nu ma mai umplu de treaba.
-Haideti copii.Plecam.Le-am pus gheozdanele in spate si i-am urcat in masina.In cea mai mare parte a timpului ii duceam si pe copii familiei Modano, vecinii mei .Ce-i drept in ziua aceea cam intarziasem la servici dar nu a fost problema.
-Buna dimineata dl Packard.
-Buna dimineata domnisoara Dhavernas, iar ati primit flori de la prima ora a dimineti?
-Da…este chiar asa de greu de deslusit cine o fi.Am o lista intreaga facuta dar eu cred ca e Benjamin Ford.
-Avem un caz interesant azi unde sunt la mijloc doi copii.Domnul ce doreste sa isi pastreze copii doreste cel mai bun avocat pentru a castiga procesul; asa ca tu vei fii avocatul domului.Un om inalt cu parul negru ochi negri, imbracat la costum intra.Se vedea ca era director pe undeva la o companie mare. Si eu si seful meu ne-am ridicat si l-am salutat politicos.
-Buna dimineata domnule Packard, buna dimineata domnisoara.Mie imi saruta mana iar d-lui Packard ii stranse mana.
-Buna dimineata
-Buna dimineata.Am spus putin mai incet dar convinsa.
-Dumneaei este cea mai buna avocata din toata compania.
-Toti oameni care i-au trecut prin mana nu au piredut procesele?Intreba respectivul.
-Da.
-Wow, ma simt flatata de faptul ca Packard se mandreste cu un singur avo-cat din o suta sau cati sunt in toata compania.Am spus foarte incet.
-Va deranjeaza daca imi aprind o tigara?
-Nu, stati linistit.Am spus in cor cu domnul respectiv.Packard isi lua o tigare din pachetul sau de Mallboro si si-o aprinse.Mi se acrise gura de cand ii tot spuneam sa se lase de fumat.Ce-i drept nu mai fuma doua pachete pe zi fuma doar trei tigari, dar chiar si asa!Ultima oara a trebuit sa ii ascud tigarile ca sa il fac sa se lase cat de cat.Colegii imi spuneau ca era nevoie de mult curaj sa il infrunti pe Packard insa mie mi se parea un om foarte dragut;si chiar si el vrusese sa scape de acesta <<povara a tigarilor>>;asa ca il pusesem-bine inteles cu prospect de la medic-sa ia niste pastile si plasturi, iar apoi a trebuit sa ii reduc eu usor usor din tigari ca sa se lase.Aveam noroc ca David era un om cu multa ambitie si vointa si ce isi punea in cap sa faca aia facea.