Capitolul IV

32 4 0
                                    

Capitolul IV

Ajunsa in noua casa am pornit in inspectie sa vad cum si ce.Era o casa frumoasa si mare.Cum intrai pe usa de la intrare dadeai in lining unde erau o canapea si doua fotolii o masuta frumoasa din stejar ,pe jos parchet iar peretii albi.Tot la parter era si bucataria cu gresie alb cu rosu o mobila asortata iar peretii cu faianta mai bej.Din living pornea o scara cu balustrada din fier ce ducea la etaj.In patea dreapta a cordorului era o baie pe albastru-turcoaz;si langa baie o camera bej cu balcon;ce avea pat dublu un sifonier si un televizor pe perete.Afara era un pom ce imi tinea umbra la camera.In camera imediat alaturata era albastra;ce nu avea balcon;dar avea un pat mobilier multe masinute su un televizor tot pe perete.Aia trebuia sa fie camera lui Harry.Langa camera lui Harry era camera Erikai.Roz cu papusele si tot ce ar fi vrut o fetita de varsta ei.Camera ce urma era verde cu postere cu broaste  si zeci de broscute de jucarie.Penultmia camera galbena si avea numai lei,tigri,gheparzi si feline de plus.Ultima camera era o baie verde-jad ce ca si baia albastra-turcoaz avea un jaccuzzi o chiveta si toaleta.Revenind la parter,din bucatarie puteai iesi afara.Afaraera o alee frumoasa ce ducea la un balansoar;iar in partea stanga a balansoarului erau doi ciresi.In schimb in gradina trandafiri lalele cae mai de care mai frumos colorate.Am despachetat lucrusile si am inceput sa le aranjez in dulapurile fiecaruia.Deodata telefonul imi suna.Nu era un numar cunoscut insa am raspuns.

-Buna ziua,sunt Nathalie Dhavernas,cu cine....

-Sunt dl.Dylan Cooper.roiam sa spun ca in garaj aveti o masina a companiei pana vine masina dv din New York;dar puteti sa o folositi si in scopuri personale.

-Bine,va multumesc pentru anunt.

-Cu multa placere;si daca nu va deranjeaza am sa vin mai pe seara la dv cu copii mei.

-Desigur,nu e o problema.

-Si vedeti ca nu am avut timp sa umplem si frigiderun,nu stiam ce preferinte aveti.

-Dar nu trebuia sa va obositi,sincer.In orice caz va multumesc mult.

-Nu ai pentru ce.Venim pe la 18:00.

-Bine,la revedere.

-Buna-ziua.Am inchis telefonul si am luat cheile de la masina se pe masuta din living.

-Harry,Erika,haideti cu mama la magazin!

-Acum!Se auzira vociile lor.In cateva secunde deja coborau in mare graba scariile.I-am luat de mana si am mers in garaj.In garaj era un Volvo XC60 argintiu. I-am urcat pe strengari in spate si am pornit catre hipermarket.Harry si-a luat niste cereale lapte si cam ce ar manca el in general;insa Erika isi lua tot ce vroia si nu vroia.Intr-un final cand Erika isi lua o cutiuta de ciocolata ce stiam prea bine ca nu ii place harry i-a luat-o si i-a pus-o inapoi.

-Abtine-te ca nu mananci atata Erika.I-a spus Harry suparat.Erika nici ca a mai comantat si nu si-a mai pus nimic in carut.Am platit tot ce cumparasem iar acasa,bietul Harry ar fi vrut sa ma ajute;insa scaosele erau grele pentru el si i-al spus sa nu isi faca probleme.M-am apucat sa fac niste placinte ;iar pana in ora sase seara erau gata.William venii impreuna cu tinerii domnisori si se servi din placinta mea.Am stat de vorba despre copii mai mult.

-D-na Dhavernas,nu stiu daca e chiar momentul oportun;insa as vrea sa va intreb ceva...

-Da,spuneti.

-Ati dorii sa imi fiti sotie?Am ramas stana de piatra.Nu stiam ce sa spun desi ma asteptam la aceasta intrebare.

-Hai mama spune “da”!Te rooog,te rog.Imi spuse Harry.Au inceput si fii lui William sa se roage de mine;si fiind tanara normal ca am si cedat destul de usor.

Iubirea unei avocateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum