Capitolul V :Dupa 20 de ani...

43 4 0
                                    

Capitolul V

Dupa 20 de ani...

Timp de 20 de ani am trait alaturi de William impreuna cu copii mei copii lui si am avut chiar si un copil impreuna ce am hotarat impreuna ca il va chema William.Erika continuase cu patinajul iar in paralel se ducea si la facultate;la fel si fratii ei Harry,ce continuase sa se duca la karate dar si el continuase sa isi faca facultatea,Erik si Liam.Erika si Harry aveau 20 de ani,Erik avea 35 de ani iar Liam 36; si pe fiecare il atrase alt ceva.Pe Erika o atrase avocatura,pe Harry economia, pe Erik medicina veterinara iar pe Liam doctoria..William ii promisese lui Harry ca il va fave director adjunct in firma sa cand va termina facultatea.Nu trecea zi in care Erika sa nu imi spuna ca este curtata de baieti; desi era si de inteles.Era o fata inalta,slabuta,cu parul lung,ondulalat si castaniu si ochii albastrii deschisi. Nici Harry,Erik sau Liam nu erau urati;Harry avea parul cam de 15cm ondulat si la fel ca sora sa il avea castaniu si ochii albastrii,Erik avea parul cam de 5 cm si era blond cu ochii negri,iar Liam era blond cu ochii albastrii.Despre fostul sot si Amanda, nu mai auzisem nimic,dar in schimb pastrasem legatura cu dl Packard si cu Penny. Aii... era sa uit de micutul William ce avea parul tatalui sau si ochii mei si avea doar 6 anisori,dar avea ganduri marete cu viata lui.

-Ati venit acasa puiuti?

-Da mama.Cand am iesit din bucatarie am vazut moartea in fata ochiilor. Fiica mea Erika venise cu un baiat acasa.Era destul de frumusel insa nu prea imi merita fiica.

-Cine e domnisorul,Erika?

-El este Louis,coleg cu mine de clasa.Ma uitam la ei doi si ii studiam din cap pana in picioare in timp ce imi stergeam mainile cu un prosop

-Vreau sa va spun ca aveti o fiica incredibil de frumoasa,iar acum stiu si cu cine seamana.Spuse el dandu-mi un trandafir.

-Baiete nu mai am 20 de ani ca sa imi sucesti mintile

            -Dar nu va mint doamna.Dintr-o femeie cu ochii albastrii si paul castaniu su ondulat care la 54 de ani arata ca o femeie de 30 nu putea decat sa iasa un copil extraordinar.

-Iar eu ti-am mai spus baiete,nu sunt o domnisorica de 20 de ani,Erika, tatal tau trebuie sa vina,impreuna cu fratii tai,nu cred ca e indicat sa il vada pe domnul, tatal tau.

            -Stai linistita mama,nu o sa il manance nimeni.Trebuie sa facem un proiect. Am clipit de cateva ori si am scuturat din cap.O masina claxona;asta era semnalul ca William si fii mei  ajunsesera acasa.

-Mai discutam noi pe tema asta,Erika.Eu ti-am spus,nu fa greseala facuta de mine cu tatal tau.William intra in casa insotit de Harry,Erik,Liam si Will.

-Buna scumpo.Cine e domnul?

-Ma numesc Louis Mateiovici,sunt colegul minunatei dv fiice.Am venit sa facem un proiect.

-Eu am lasat-o pe Erika sa il aduca cu conditia sa stea sub ochii mei nu mai mult de o ora.Este 16:45 la 17:45 dispare din casa.

-Va multumim mult d-na Dylan Cooper.Erika cu Louis se dusera in gradina. Cum am auzit ca se inchise usa din spate am si incaput sa imi trosnesc degetele in carpa cu care ma stregeam de mai mult de cinci minute pe maini,uitandu-ma foarte suparata.

-Nathalie,draga mea...

-Harry,pune floarea asta undeva unde sa nu o vad.William dragule,nu stiu ce parere ai tu despre individ insa mie mi se pare ca e un rus libidinos.

-Si mie mi se pare la fel;dar eu vroiam sa pun in discutie si sa iti iei alte culori inafara de negru.Zau asa!Parca a murit cineva!M-am uitat la el si i-am zabit.

Iubirea unei avocateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum