Capitolul II
Dupa sase luni de chin si cu copii si cu fostul sot si cu procesul lui Dylan Cooper izbutisem.In ziua procesului nu am lasat nimic sa ma distraga;astfel ca William castiga procesul.Mi-am strans repejor hartiile si m-am grabit sa ies din sala de ju-decata.Iesind doi copii de cam 15 si 16 ani venira la mine.
-Dvs sunteti d-na avocat Nathalie Dhavernas.
-Avocata d-lui William Dylan Cooper?
-Da,de ce?
-Suntem fii lui.
-A castigat procesul,mergeti la tatal vostru.
-Va multumim mult,luati aceste flori,insemn al recunostintei noastre.
-Sincer nu era nevoie.
-Ba da,m-ai ajutat mult in ultimele sase luni.Spuse William.
-Bine le iau,dar va rog sa ma scuzati;insa ma grabesc.Trebuie sa ajung de urgenta acasa,dar pastram legarura,bine?
-Da,doamna.Amluat floriile si am plecat in graba mare acasa.Ajunsa,mi-am luat o fusta alba,o camasa cu maneci scurte si pantofii albi cu toc.M-am dus in bucatarie si am inceput sa ii pregatesc fostului sot de mancare.Cand terminasem si luasem tava in maini am auzit un zgomot ca si cum cineva ar cobora scarile.Am iesit din bucatarie si am pus tava pe masuta din living.Cand m-am ridicat am dat nas in nas cu fostul meu sotul.Avea o privire agresiva.Veni incet spre mine,apoi ma lipi cu spatele de perete si dadu cu pumnul in perete.Friica ma cuprinse.
-Ce cauti tu in casa fostei mele sotii?!
-E...eu sunt.Nathalie,te rog du-te inapoi in camera.Vin si eu imediat.El se departa incet si se duse inapoi in camera.Am cazut in genunchi tremurand din toate incheieturiile.Nu era violent,dar probabil erau niste chestii de inconstienta. Ii dadusem sa manance;el stand in capul oaselo in pat.Imi tremurau mainile cand ajungeam cu furculita la gura lui.Termina.Am pus tava pe noptiera si i-am luat una din maini facandu-i incet masaj.Se uita atat de nedumerit la mine si parca ma examina.
-Tu esti fosta mea sotie,Nathalie?
-Da.
-Ce face Harry?Ramasesem uimita.El niciodata nu intreba de Harry.Era interesat mai cu reama de soarta Erikai.
-Sunt foarte bine.Se joaca cu copii familiei Modano.
-Frumos...Am luat telefonul si am cautat numarul sotului lui Penny.
-Ce vrei sa faci?
-Sa il sun pe sotul lui Penny.Nu m-a lasat sa sun dar am reusit sa ii dau un mesaj.Si culmea!Nu ma lasa sa plec de langa el.Imi povestise de viata lui,cum era dupa divort.Din punctul meu de vedere avea o viata destul de frumoasa.Sotul lui Penny sosi;iar sotul meu incepu sa isi recapete memoria si sa se comporte ca inainte de accident.Copii mei venira si ei impreuna cu Amanda.
-Mami!!Am ajuns acasa.Am iesit in viteza din camera si am coborat scariile, Harry sarindu-mi in brate plangand.
-Ce s-a intamplat?
-A cazut si s-a julit la genunchi si la cot.Spuse Amanda.
-Tata s-a facut bine?Am vazut masina domnului Willford.
-Da,s-a facut bine.
-Vreau sa il vad pe tata...Spuse Erika.
-Foarte bine.doar daca il lasi pe dl Willford sa te bandajeze.
-Bine.L-am asezat pe Harry mai bine in bratele mele si am urcat din nou la tatal lor.Am oprit-o putin pe Erika auzind conversatia dintre Aaron si sotul lui Penny.Sotul lui Penny ii povestea <<despre peripetiile>> pe care le-am avut in ultimele sase luni.Fostul meu sot se pastra indiferent.Willford tot incerca sa il convinga sa se impace cu mine;dar rugamintiile lui se izbeau de un zid.Am batut la usa si am intrat cu copii.Erika sarii direct in bratele lui Aaron;cat despre Harry tot una ii era si daca statea mai departe de taica-su.Aaron era fericit.Mai ales ca era langa fiica-sa.