,,No super..." zamrmlala som ironicky a vliekla som sa ďalej. Bolí ma noha, ten účes na sto percent aj po úprave pekný proste nebude a ako bonus ešte začne pršať...
,Ilúzia, ilúzia, ilúzia...' znel mi v hlave kobylin hlas. Ilúzia... No, vlastne som s ňou trochu súhlasila. Aj krása tejto záhrady bola len ilúziou. Veľmi rýchlo sa rozprávka, či romantický film zmenili na horor.
Zacítila som ako ma niečo potiahlo za chvost. Keď som otočila hlavu najviac ako sa dalo, uvidela som, že už spomínané tŕnité šľahúne mi obmotávajú chvost a nechcú ma pustiť ďalej.
,,Čo... To... Je?!" vykríkla som a popritom som sa snažila vymaniť zo zovretia šľahúňov, ktoré mi začali obmotávať aj zadné nohy.
Zúfalo som sa šklbala čoraz viac. Teraz mi ten krásny plot skôr prekážal. Nikto ma neuvidí a nepomôže mi.
,,Pomoc!" vykríkla som, ale nikto sa neozval ani neprišiel. Zadné nohy som už mala celé obmotané a výhonky rastlín sa mi začali plaziť po chrbte a po bruchu. Zaprela som sa o predné nohy a snažila som sa dostať aspoň o kúsok dopredu, ale bolo to nanič.
Vzápätí ma šľahúne strhli na zem.
,,Uff," zafunela som, ale postaviť som sa už nedokázala, lebo výhonky ma už obmotali skoro celú okrem hlavy.
,,Mmmmmf!" ozvala som sa keď mi šľahúne zapchali ústa.,,AAAAAAAHHHH!" vykríkla som zdesene a posadila som sa na posteli.
,,Bol to len sen... Bol to len... Sen..." opakovala som si potichu a napriek tomu, že to bolo takmer nemožné som dúfala, že môj výkrik nikto nepočul.
Znovu som si ľahla a ešte stále som tú nočnú moru rozdýchavala.
,,Hrozné... Kto by to urobil..." povedala som si pošepky a znovu som zaspala.
Ráno som otvorila oči, ale vzápätí som ich zavrela a mágiou som sa zakryla úplne celá. V posteli je proste lepšie ako von...
Dlho som si to však neužila, lebo niekto zo mňa perinu stiahol. Keď som sa pozrela na narušiteľa, spoznala som v ňom moju matku. Perina visela v žltej mágii vedľa nej.
,,Mamiiiii..." zahundrala som, chytila som do svojej zelenej mägie jednu stranu periny a pritiahla som si ju k sebe. Mama mi ju však zase zobrala.
,,Nebudeš ani raňajkovať?" spýtala sa mama naoko prekvapene, ale na tvári jej pohrával úsmev.
Pri slove raňajkovať som sa bleskovo posadila.
,,ČO JE NA RAŇAJKY?!"
,,Šalát." povedala mama vážne.
So sklamaným povzdychom som si znovu ľahla. Mama sa rozosmiala.
,,Robím si srandu, sú wafle so šľahačkou a ovocím." dostala zo seba počas smiechu, zatiaľ čo ja som bleskovo vyrazila do jedálne. V polovici cesty som sa však zastavila a rovnakým tempom som sa rozbehla späť.
Keď som bola znovu v izbe posadila som sa na stoličku pred toaletným stolíkom, do mágie som vzala hrebeň a začala som si česať hrivu a potom aj chvost. Keď som už bola upravená, znovu som sa rozbehla do jedálne. Sadla som si za stôl a s chuťou som sa pustila do jedla.
Miestnosťou sa rozľahol smiech Moonlight Defense. Prehltla som kúsok wafle čo som práve mala v ústach a pozrela som sa na ňu.
,,Čo je ti také smiešne?" spýtala som sa.
,,Ja len... Hltáš to akoby si tri dni nejedla." odpovedala mi Moonlight. Len som pretočila očami a jedla som ďalej.
YOU ARE READING
I'm a princess and I'm perfect, so show some respect!
Fanfiction*Písané z pohľadu môjho nesmierne egoistického OC Spring Light* Princess Spring Light. Ohľadom mágie nadaná, alicorn, budúca vládkyňa Equestrie, žrebci za ňou len tak slintajú. Dokonalé? Áno, každý si to myslí. Aj ona. Ale každý máme chyby a žiadny...