2. Zrkadlo, zrkadlo, povedzže mi...

38 6 3
                                    

  Potom som sa pozrela do piateho zrkadla a čakala som ako budem vyzerať teraz. V tom zrkadle som sa prechádzala. Okolo mňa stáli poníci čo sa mi posmievali. Ale hneď ako som okolo nich prešla, niečo ich odhodilo. A zjavil sa nápis NEZLOMNÁ.
  Urobila som zopár krokov aby som sa dostala k šiestemu zrkadlu a spokojne som sa v ňom obzerala. Potom sa ku môjmu odrazu prihrnulo veľa poníkov a každý z nich mu pošepkal svoje tajomstvo, alebo tajomstvá. A v zrkadle sa tentokrát zjavil nápis DÔVERYHODNÁ.
  Spokojne som sa presunula k siednemu zrkadlu a čakala som, čo sa zjaví teraz. Bola som tam ja, ako som sa rozprávala s nejakým ponym a podľa môjho výrazu som hovorila nejakú tvrdú pravdu. V zrkadle bol nápis ÚPRIMNÁ.
  Teraz ôsme zrkadlo. Tomu trvalo dlhšie než mi ukázalo niečo iné než mňa. Ani sa nečudujem, však kto by aj niečo iné ako mňa chcel vidieť, že hej. No, potom som tam bola ja so sudcovským talárom. Aký bol nápis? SPRAVODLIVÁ. Uvažovala som s čím príde predposledné, deviate zrkadlo.
  Ešte chvíľu som stála pri ôsmom a uvažovala som či sa mi ten talár hodí. Potom som teda išla k deviatemu.
  To veľmi dlho zobrazovalo len mňa. Začala som byť nervózna. To už teda nemám žiadne prednosti? To predsa nemôže byť pravda! Asi päť minút som tam len stála. Od nervozity som sa začala potiť. Cítila som, že tu niečo nie je v poriadku. Po ďalších desiatich minútach sa tam konečne niečo zjavilo. Teda, nič konkrétne ale odraz sa začal vlniť. Vlnil sa určite viac ako minútu a keď sa ustálil, bola som tam ja, ale od chrbta. Mala som na sebe nádherné šaty, mamine topánky a mamin náhrdelník. Kráčala som k maminmu trónu. Pred ním stáli mama a oco, vedľa nich z jednej strany teta Luna a ujo Pharynx s Moonlight Defense a z druhej strany stáli teta Mi Amore Cadenza a ujo Shining Armor. S nimi tam stála aj moja ďalšia sesternica Flurry Heart. Blízko pri nich som uvidela aj princeznú Twilight Sparkle, jej manžela Flasha Sentryho a ich deti. Mama v mágii držala svoju korunu. Vtedy som pochopila čo vidím. Sledujem svoju vlastnú korunováciu!
  Bola som nadšená. Na túto chvíľu sa teším. Stanem sa vládkyňou Equestrie, budem mať najvyššie postavenie aké len pony môže mať! Všetci sa budú tešiť akú majú krásnu, spravodlivú, úžasnú, DO-KO-NA-LÚ vládkyňu! Nenachádzala som slov. Mama mi korunu položila na hlavu a všetci poníci začali jasať a klaňať sa mi.
  Ak budú moju vládu naozaj vítať s takýmito ováciami, tak to bude najlepší možný začiatok. Naozaj. Nadšene som sledovala dej v zrkadle. Potom sa v ňom zjavil nápis VLÁDKYŇA a ja som prešla k desiatemu zrkadlu s očakávaním.
  Zapozerala som sa do neho. Videla som seba, ale... Za mnou stál nejaký pony v plášti s kapucňou. Nechápala som odraz sa nehýbal, ani sa nezjavoval žiadny nápis.
  Keďže tie veci vždy boli len odrazom, necítila som potrebu otočiť sa, aby som sa uistila, že ten pony tam není naozaj.
  Ozval sa hlboký temný ženský hlas (a popritom sa súčasne zjavil na zrkadle nápis): ,,Len ilúzia."

No, tu bol počet slov bližšie XD Takže... O týždeň zistíte čo bolo ďalej...

I'm a princess and I'm perfect, so show some respect!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora