,,A ak chceš, kľudne ti to dokážem." povedala som si pre seba a vydala som sa do záhrad. Kobyly nech si hovoria čo chcú, ale žrebci sa zbláznia tak či tak. S úsmevom som sa začala prechádzať. Rana trochu štípala, ale moc mi to neprekážalo.
,,Princezná, precelestiu, čo sa vám to stalo?!" ozval sa zľava známy hlas. Otočila som sa a uvidela som Snow Shina. Vyzeral celkom vystrašene.
,,Kto vám to urobil?!" vykríkol Sky Star. Pousmiala som sa. Zdá sa, že to zdvihlo záujem.
,,Aaale, jedna kobyla..." povedala som ľahostajne.
,,Ako sa volá?" pridal sa k nám Blue Heart.
,,To neviem." priznala som.
,,Ako vyzerá?" zavrčal Sword Soldier.
,,Šedá, s fialovými očami." odpovedala som.
,,A neviete o-" začal Mirror Lie, ale Snow Shine ho prerušil.
,,Dosť!" vykríkol, ,,Páni, no tak! Dáme sa z tých otázok zatočí hlava." dokončil namrzene.
,,Dovolíte?" spýtal sa ostatných, milo ma chytil za kopyto a vyviedol ma zpomedzi žrebcov. Chvíľu sme len tak išli záhradou, ale potom sme zastavili pod veľkým stromom a sadli sme si do jeho tieňa.
Vhodná chvíľa na flirtovanie, pomyslela som si. A aj ju využijem.
,,Ten pruh je nádherný." povedala som obdivne. Snow Shine sa začervenal. Žeby už?
,,A je pravý," dodal hrdo, ,,neklamem vás nejakou farbou."
,,Som si istá, že ty by si ma neoklamal." povedala som s úsmevom.
,,Takže mi veríte?" spýtal sa s nádejou v hlase.
,,Áno, verím." prikývla som. ,,A tykaj mi." požiadala som ho.
,,Naozaj to chcete?" povedal a uprostred vety sa takmer zasekol.
,,Chcem." ubezpečila som ho.
,,Dobre." prikývol. ,,A ako ťa mám volať?" spýtal sa neisto.
,,Spring." rozhodla som. Celým menom ma oslovovať predsa nemusí.
,,Fajn... Spring, teraz vážne. Ako si prišla k tej rane?"
,,Urobila mi to tá kobyla." zopakovala som.
,,Ale pri akej príležitosti?" pri tejto otázke mierne zvýšil hlas.
,,To mi neuveríš." povzdychla som. Snow Shine začínal byť otravný.
,,No taaaaaaaak... Springie..." povedal a oprel si o mňa hlavu. Snow očividne prepol na prosebný tón.
,,Nie." zamietla som. Nepoviem mu to, bodka.
,,Spring Light!" vykríkol a postavil sa. Takže pán si chce rozkazovať!
,,Mne nič prikazovať nebudeš!" rozzúrene som vstala tiež. Očividne sa trochu skľudnil.
,,Prepáč," ospravedlnil sa, ,,len som chcel vedieť čo sa ti stalo."
,,Lenže keby som ti to povedala myslel by si si, že my šibe." odôvodnila som svoje odmietnutie.
,,Určite nie." zaprotestoval Snow.
,,Určite hej." opravila som ho s chladným výrazom na tvári.
,,Prečo si to myslíš?" spýtal sa ma smutne.
,,Lebo je to ozaj divné." odpovedala som pravdivo.
,,Tak mi povedz čo je na tom divné!" no teda, ten to chce asi vážne vedieť...
,,To, že je to nemožné!" odvetila som nahnevane. ,,Zmeňme tému." povzdychla som.
,,Dobre," povedal Snow Shine a očividne sa tú príležitosť snažil využiť. ,,Čo si o mne myslíš?"
,,Že si v pohode." odpovedala som krátko.
,,A viac nič?" spýtal sa zvedavo.
,,No..." popremýšľala som. ,,Si celkom zdvorilý a kým pred tebou pony nechce niečo utajiť, dá sa s tebou porozprávať." doplnila som a obidvaja sme sa rozosmiali.*Povzdychne si* môžte začať shipovať... A furt zabúdam kresliť Springine parohy (ten obrázok v médiách som kvôli tomu musela opraviť).
DU LIEST GERADE
I'm a princess and I'm perfect, so show some respect!
Fanfiction*Písané z pohľadu môjho nesmierne egoistického OC Spring Light* Princess Spring Light. Ohľadom mágie nadaná, alicorn, budúca vládkyňa Equestrie, žrebci za ňou len tak slintajú. Dokonalé? Áno, každý si to myslí. Aj ona. Ale každý máme chyby a žiadny...