12. Flurry Heart má tajomstvo a pretentokrát Mirring Lige

19 3 0
                                    

*O 3 mesiace neskôr*

  A je to tu. Nastal deň Moonlightinej korunovácie. Dnes Luna prenechá svojej dcére a mojej sesternici titul princeznej mesiaca a noci. Dnes vládu nad mesiacom a snami všetkých bytostí prevezme Moonlight Defense. A ak si spomínate na našu stávku, dnes sa rozhodne, či sa teta Luna znova premení na Nightmare Moon. Vlastne dúfam, že to Moonlight vyjde. Ak nie, budú z toho veľmi veľké problémy... V duchu sa preklínam za to, že som s tým súhlasila. Ale väčšia časť viny je Moonlightina, ju napadlo staviť sa. A aj tá blbosť s Nightmare formami. Ostáva teda dúfať, že po Equestrii nebude pobehovať Nightmare Moon.
  Ja som zatiaľ v izbe a obliekam si tie nádherné šaty čo mi ušila Rarity.
  Už len jeden posledný detail - vzala som do mágie zlatú korunku s rubínmi, a dala som si ju do hrivy tesne za roh. Skontrolovala som sa v zrkadle. Dokonalá. Ako vždy.
  Pousmiala som sa a vydala som sa do tanečnej sály. Keď som tam došla, vyrazilo mi dych. Toľko poníkov pohromade! To som ešte nikdy nevidela. Do toho do konca hrala hudba. Očami som pátrala v dave, až som uvidela to, čo som hľadala. Flurry Heart aj s jej manželom Pound Cakeom. Vydala som sa k nim. Nebolo to až také ťažké, lebo predo mnou každý úctivo ustupoval. Nakoniec som sa k nej dostala.
  ,,Flurry!" zavolala som na ňu a doslova som na ňu skočila.
  ,,Ahoj, Spring!" odpovedala veselo Flurry Heart, ale chytila ma do svojej žltej mágie a zložila na zem.
  ,,Tiež ťa rada vidím," povedala Flurry Heart ospravedlňujúcim tónom, ,,ale nemôžeš sa na mňa vešať."
  ,,Prečo?" spýtala som sa prekvapene.
  ,,Poď." povedala Flurry a išla na balkón. Šla som za ňou. Na balkóne bolo príjemne chladno a osvetľovali ho hviezdy na jasnej nočnej oblohe. Pozrela som sa Flurry do očí.
  ,,Takže o čo ide?" spýtala som sa vážne. Flurry sa sklonila, aby sa uistila, že ju nikto okrem mňa nebude počuť.
  ,,Som tehotná..." zašepkala mi nesmelo. Len tak-tak som zadržala výkrik.
  ,,Prosím? A mama o tom vie?" opýtala som sa zvedavo.
  ,,Nie, zatiaľ nie..." začervenala sa Flurry. ,,S Poundom sme sa rozhodli, že... To skúsime udržať v tajnosti."
  ,,Dobre." prikývla som. ,,Budem to rešpektovať." povedala som a odišla som z balkóna. Tam ku mne zboku hneď prišiel žrebec. Bol to Mirror Lie.
  ,,Smiem prosiť, slečna?" spýtal sa ma. Hm... A prečo nie? Tanec mi neublíži.
  ,,Smieš." prikývla som. Dal mi pravé predné kopyto na chrbát, ja jemu svoje ľavé na plece, tými zvyšnými sme sa chytili a začali sme tancovať do rytmu valčíku.
  Tancovať v takom tesnom objatí so žrebcom bolo pre mňa síce nové, ale nie nepríjemné. Párkrát som sa síce nervózne zamrvila keď mi jeho kopyto zkĺzlo z chrbtu na zadok, ale Mirror Lie je naozaj dobrý tanečník.
  ,,Princezná," oslovil ma počas tanca, ,,chcel by som vám o sebe niečo povedať."
  ,,Áno?" naznačila som mu svoj záujem.
  ,,Mám brata," prezradil Lie, ,,volá sa Mirror True."
  No, ich rodičom asi došli nápady...

Tak, máte tu ďalšiu kapitolu... A dopísala som ju včera, len ten obrázok v médiách... No a pardon, že na ňom Flurry vyzerá tak... Retardovane, ale nevedela som ju nakresliť tak som použila obrázok z internetu. 😅

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Mar 04, 2019 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

I'm a princess and I'm perfect, so show some respect!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt