Hoofdstuk 1

22.8K 105 15
                                    

Pov america
Ik was aangekomen op het internaat. Het internaat waar je je ware liefde moest vinden. Pff mijn ouders vinden het tijd dat ik iemand vind. Ik ben nog maar 19 en 0,0% verstand van vriendjes en alles wat er bij hoort. Ik liep naar de receptie "hallo, ik ben nieuw hier. Mijn naam is america." ze keek niet op " kamer 309" en kreeg de sleutel. "Dankje" ik liep naar mijn kamer. Ik hoopte dat ik een meisje als kamergenoot had. Ik opende de deur en liep naar binnen. Ik liep naar de slaapkamer en ik zag een jongen. "hallo, wie ben jij? En wie is mijn kamer genoot?" hij keek me aan alsof hij water zag branden. "ik ben maxon en dit is mijn kamer en wie ben jij?" "ik ben america singer, je nieuwe kamergenote." hij knikte naar een deur "de kast" hij knikte nog naar een andere deur "de douche" ik liep naar de kast. "bedankt" ik begon alles uit te pakken. Ik hing mijn shirtjes over een kleerhanger en de broeken bij 't meeste passende shirt. Mijn sokken, bh's en onderbroekken deed ik in verschillende laatjes. Ik zucht een keer. "alles goed!?" "ja hoor" ik zei het zacht. Ik zette mijn schoenen op een plankje en daarmee was mijn kleding al uitgepakt. Ik liep terug. "Ik vroeg of het ging" hij leek wel boos maar waarom? "ik zei ook terug ja hoor" ik pakte mijn tas met tampons enzo en liep naar de douche. Ik legde mijn spullen in een kastje die nog leeg was. "Euhm wanneer beginnen de lessen?" hij keek me aan. "je zit bij mij in de klas dus loop je maar met mij mee de 1e week. Daarna red jij je zelf maar." ik haalde diep adem "oké dan" ik ging de kamer uit en ging rond lopen. Ik was benieuwd waar alles zat. Ik kwam bij de kantine aan. Iedereen keek me aan. Natuurlijk, ik was nieuw. "hey ik ben celeste" ik zag een blonde vrouw staan. Ze had sowieso meer ervaring dan ik in jongens gebied. "ik ben america" "kom je kan bij mij en de andere meiden zitten" ze liep naar een groepje en ging er bij zitten. Ze stelde zich allemaal voor. 't waren zoveel namen dat ik ze nii kon onthouden. Ze waren over van alles aan het praten ik luisterde niet eens. "En jij wat vind jij aantrekkelijk?" "Huh wat bedoelen jullie?" ze lachten "aan jongens?" ik werd rood "ik heb nooit een vriendje gehad" ze keken me aan. "sorry. Dat wisten we niet" zei een meisje met kort bruin haar. "is niet erg" "ey" ik keek om het was maxon. "deze ey heeft een naam en dat is america" hij keek me boos aan. Wat dacht hij niet. "america we hebben les nu" ik stond op en liep met hem mee naar de les en dacht na over alles. Ik was 19 kom op ik kan heus wel zelf een liefde vinden. We gingen de les in.

sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu