Hoofdstuk 25

6K 26 2
                                    

Pov america

Ik kijk naar de koning en koningin. Ik herken ze niet. "zo jij bent de dame die met kroonprins maxon van galië wouw trouwen." zegt de koningin "uwe majesteit met alle respect maar ik weet niet wie u bent" zeg heel beleefd. "mijn naam is koningin rosamarie van killre en dit is mijn man koning aiden van killre." zegt de vrouw. Ik knik beleefd. "mijn naam is America van der Linde-Singer. Een gewoonte burger van galië. Ik heb de kroonprins ontmoet op een soort kostschool. Mijn ouders vond dat ik opzoek naar een vriend moest gaan." zeg ik weer heel beleefd. "vertel verder" zegt aiden doe zich mengt in het gesprek. "ik was de kamergenoot van prins maxon. Ik wist eerst helemaal niet dat hij de prins was. Ik was al op hem verliefd voor ik het wist. Op een dag kwamen zijn ouders langs... Ik stond nog al perplex. Na lang overwegen ben ik toen met maxon en zijn ouders mee gegaan naar zijn kasteel. Een paar maand later gingen we op vakantie... Ik was op een markt en hij verdween... 3 maand later werd er een groot bal gegeven. Ik was daar ook hoor uitgenodigd met vrienden. Dus we gingen er heen. Ik zag maxon weer voor het eerst in maanden. Het leek alsof we nooit uit elkaar waren geweest. Hij vertelde dat zijn vader was overleden. En daarom weg was gegaan. Maar als hij het me vertelt had, had ik hem gesteund.. Zoals elke vriendin zou doen." ik neem een diepe hap lucht en ga verder." uiteindelijk zijn we nu 1 jaar en bijna 8 maand verder. Ik ben met de kroonprins getrouwd we houden van elkaar... Ik geef werkelijk veel om hem." ik laat mijn trouwring zien aan hun." hm oké je bent dus een ander type dan we dachten. Je bent dus met hem getrouwd. Zodra uw man koning is gaan wij een bond aan. Sorry wik hadden zo'n sletterig type verwacht. Ons excuses. "zegt aiden" begeleid haar naar haar kamer en meld haar man dat ze veilig is!" zegt aiden. Ik glimlach dankbaar en word naar mijn kamer begeleid.

Wat zou dit te betekenen hebben. Voor galië en killre. En waarom willen ze nu geen  bond aan gaan

sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu