Hoofdstuk 11

12.4K 64 4
                                    

Pov maxon
Ik word wakker en zie dat america nog slaapt. Ze is schattig als ze slaapt. Ze was gisteravond met haar hoofd op mijn borst in slaap gevallen. Wat is ze godverdomme sexy. Ik wil mijn leven met haar delen... Alles. Maar de regels. Ik wil niet de ongehoorzaame jongen uithangen. Ja ik ben 20. Over 9 maand word ik gekroond. Nog negen maand met america.. Mijn allesje. Ik zie dat ze begint met woelen. Ik pak haar voorzichtig vast "america rustig schat" de wat voelt 't goed om haar schat te noemen. Alsof ze van mij is. Ze word langzaam wakker en ik heb mijn handen nog op haar heupen. "goeiemorgen" ze glimlacht. "Goeiemorgen prinses" ze gaat recht zitten. "je bent prachtig en knap vooral 's ochtends" ik zie de blos op haar wangen. Wat is ze schattig ze verstopt haar gezicht achter d'r haar. "schiet op..
Je moet naar je kamer. Je klaar maken voor vandaag.. Dat wijf komt langs" "maar lig nog lekker" jammert ze. "vanavond mag je weer bij me slapen.. Beloofd" ze knikt en gaat naar dr eigen kamer. Ik loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik stap er onder en laat de warme stralen over me heen lopen. Het ontspant me. Ik heb weer een nacht slecht geslapen. Niet omdat america naast me lag.. Nee dat voelde geweldig. De pijn in mijn rug. Het zit krassen.. 't zijn net geen littekens. Ik haat de man die dit doet. Niemand mag er achter komen wie mij slaat. na een tijdje stap ik onder de douche weg. Ik trek een calvin klein boxer aan en m'n pak. Ik loop naar de eetzaal en ga naast mijn vader zitten. ik zie america binnen komen en ze ziet er verdomd goed uit. mijn dag word al beter als ik aan d'r denk maar dit?

tijd skip

Ik zie liv binnen komen. met dat wijf moet ik trouwen. god wat haat ik die regels. ik haat op deze momenten mijn leven. ik heb america's hand vast. zij bied mij als enige de steun die ik nodig heb.. al die andere meiden waren Just afleiding. voor america wil ik echt gaan. voor ik naar 't internaat ging had ik een vriendin (gewoon vriendin. geen relatie)

flashback

Ik word mee getrokken door Olivia. ze sluit ons op in een kast. "Maxon" zegt ze serieus. "Olivia wat is er?" ik kijk haar bezorgd aan. "ik wil je, ik hou van je... ik wil geen ander nooit meer" en ze wil me zoenen. ik trek weg. ik ben er niet klaar voor. niet nu "Olivia.. ik wil je alleen als een goeie vriendin.. ik voel niks romantisch voor je!" ik zie de tranen in haar ogen. was ik te hard? heb ik haar gebroken. ik wil mijn hand op haar schouder leggen maar ze slaat m af en rent de kast uit. daarna heb ik haar nooit meer gezien.

einde flashback

"hallo lady liv" en ik pak haar hand en geef een kus op de rug van haar hand. ik zie dat ze een dodelijke blik op america werpt. ik zie dat ze weg loopt en ik loop achter haar aan.

Wie zal maxon slaan? en is liv jaloers op america? zal Olivia nog terug keren of blijft ze voorgoed weg?

liv en Olivia zal ik foto's plaaten in het hoofdstuk personages 😘😘

sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu