Pov america
Ik zie maxon staan. Wat moet hij hier? "is lady america er?" ik loop zacht naar de was bak doe alsof ik in bad zit. En ik zing scared to be lonely. Ik hoor niks meer ik blijf zingen het nummer af is. ik doe ondertussen de stop er uit en een handdoek om mijn haar en mijn lichaam heen. ik had mijn ondergoed uitgedaan zodat 't echt leek. opeens zie ik de deur voorzichtig open gaan en maxons hoofd om de deur zie. "wat doe jij hier? loop je me te bespieden terwijl ik in bad zat?" " n n nee sorry, ik wouw je zien" opeens voel ik me heel schuldig. "america" kijk naar hem. ik bloos omdat ik bijna naakt sta voor de kroonprins van Engeland. "ik moet met je praten. over een 20 minuten in mijn kamer graag" hij haalde adem en ging verder" in kleding die je niet hoeft vast te houden" ik was verbaast en dat kon hij zien. ik knikte alleen en hij verdween. ik kleede me aan in een nachthemd. ik trok nog sloffen aan. ik trok nog een badjas aan. toen liep ik naar zijn kamer en klopte 3x. "binnen" kwam van de andere kant. ik deed de deur open en liep naar binnen en deed de deur weer dicht. "je bent er" hij klinkt verrast. hij had zelf gevraagd of on wouw komen. waarom is hij dan zo verbaast? "ja, je. had er om gevraagd?" "ga even zitten" ik ga op zijn bed zitten afwachtend tot de stilte word doorbroken en vooral. waarom moest ik bij hem komen? hij gaat op een stoel zitten tegen over mij. voor zover ik hem ken doet hij dit alleen bij serieuze dingen. america ik weet dat ik dit niet van je mag vragen maar... kan je mijn vriendin spelen? er komt morgen een familie waarvan die dochter verzot op me is. miss word het minder als ik een relatie zou hebben... " ik bloos bij 't idee zijn vriendin te worden." maxon? waarom. worden we in het echt geen koppel?" hij kijkt met een ruk omhoog alsof hij het niet verwacht had en dat is ook zo want er komt een lichte paniek in hem naar boven. dat zie je zo gelijk. hij is schattig als hij zo is. oow america hou op. hij is de prins. hij gaat je nooit leuk vind. hij gebruikt je alleen maar. "ja... ja dat we echt een koppel worden lijkt me leuk, heel. leuk zelf" en hij komt naast me zitten. "america ben je klaar voor les 2?" ik denk even na wat dat ook alweer was. "sorry maar wat bedoel je daar precies mee?" "kijk we zoenen wat en ik dwaal vanzelf naar je nek af. op een bepaalt plekje in je nek is 't gevoelig en daar plaats ik eigenlijk een zuig zoen" ik knik. "america en nu niet me van je af duwen" ik knikt en komt Dichterbij. hij ook en onze lippen raken elkaar. voorzichtig netzoals de vorige keer. vurig vol verlangen. hij vraagt om toestemming en die geef ik hem. onze zoen blijft vurig en verlangend. opeens duwt hij me voorzichtig naar achter en hij verbreekt geen enkel moment de zoen. ik voel dat hij boven me komt. hangen en met 1 hand mijn badjas los doet hij maakt mijn schouder een beetje blood. hij gaat naar me nek via mijn wang. en dan kreun ik ligt en pakt z'n haar. ik voel dat hij Grinnekt. en dan gaat hij verder op die zelfde plek. dan hij Zuigt ligt en Likt soms een beetje. ik geniet van dit hele moment. en dan stop hij opeens en blaast hij er over. hij gaat naast me zitten. ik glimlach en kijk nog naar het plafond. "gaat t wel?" "ja het gaat prima" zeg ik nog een beetje buiten adem. ik ga zitten en doe mijn badjas weer dicht. hij kust me weer. ik ga volledig mee. na een tijdje nog gezoend te hebben zijn we samen in slaap gevallen. ik lig met mijn hoofd op zijn borst. voor zover ik weet weet.
Hey guys, hoe verloopt de volgende dag? En zal maxon eerlijk tegen haar zijn?
Luister het nummer wat america zingt in de badkamer💖 vergeet vooral niet te stemmen en een leuke reactie achter te laten😘
JE LEEST
sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)
RomanceWat als de badboy je les gaat geven in sex en jij de goodgirl? Of miss is het wel geen badboy PAS OP BEVAT SEKS GEEN WAARSCHUWING!!! Niks mag gekopieerd worden zonder mijn toestemming. Het is mijn 1e verhaal. Plss don't hate. Ik ben in voor elke tip...