hoofdstuk 17

10K 52 1
                                    

Pov america
Hij knikt en kust me. ik antwoord al snel. ik hou van hem. ik wil hem nooit meer kwijt. hij gaat via mijn wang naar mijn hals. "hmm" ik geniet hier van, ik hoop hij ook. oke ik weet wel somige dingen maar ik wil er gewoon een nieuwe ervaring mee op doen. ik heb slechte dingen mee gemaakt. hij legt mij op bed en doet voorzichtig mijn shirt uit.  ik laat hem dat doen. ik ben best zenuwachtig. ik doe zijn bloes uit. hij begint mijn nek te kussen. een zucht van genot komt er uit mijn mond. hij doet voorzichtig mijn broek los en uit. ik kijk naar hem. hij lijkt erg ontspannen. hij helpt zich zelf door zn broek los te maken en uit te trekken. "wil jij bovenop of ik?" "jij" hij knikt en gaat langzaam te schuren tegen mijn clitoris aan. ik onderdruk een kreun en t voelt in t begin een beetje raar. hij blijft rustig bewegen. ik kreun een keer zacht. ik kon hem niet meer in houden. hij gaat sneller en hij heeft al een stijve... omg dit voelt zo goed en ik probeer iets vast te pakken en ik geniet. opeens voel ik zijn handen in de mijn en ik knijp zacht van genot. ik kreun harder naar mate hij sneller gaat. opeens voel ik een soort samen geknepen gevoel in mijn onderbuik. niet veel later kom ik. hij stopt want hij heeft ook een natte plek in zijn boxer. ik ben nu al buiten adem. hoe gaat het dan als we seks hebben. oke america stop easy je denkt daar nu al aan terwijl je er niet eens klaar voor bent. "en hoe voelde dat klaarkomen? voor het eerst?" het voelde geweldig en voor ik het weet zeg ik "het voelde amazing" hij lacht. zijn lach zo perfect! ik kan het niet laten om ook te lachen. ik ben smoor verliefd op hem. oke girls hij is bezet ff dat je het weet. deze knappe prins is van mij! ik glimlach in mezelf bij de gedachten. hij kijkt naar me en ik naar hem. voor ik het weet voel ik zijn perfecte lippen op de mijne. ik antwoord meteen terug door terug te zoenen. al snel voel ik zijn tong bij mij naar binnen glippen. ik doe het zelfde terug. al snel ligt hij op me. ik stop de zoen en kijk hem aan. er staat zoveel lust en verlangen. ik kijk weg omdat ik nog geen seks durf te hebben.  "he wat is er? heb je spijt van net?" ik schud mijn hoofd ïk heb geen spijt maxon.... maar ik durf geen seks te hebben." ik kijk weg van schaamte. hij gaat vrijwel direct van me af. ik ga recht op zitten. "ik wil die lessen rustig aan doen. ik wil jou..maar als ik er zeker van ben" hij knikt en vraagt niet hoe dat komt. ik trek een schone slip aan en hij een schone boxer. ik pak mijn pyjama en trek die aan en ik trek mijn bh pas uit als ik mijn shirtje aan heb. ik schaam me voor me lichaam. ja oke, ik heb grote borsten en ik heb een normal ass. maar ik ben onzeker over alles. of ik wel goed genoeg ben. ik heb het idee dat hij het merkt. hij doet zo respect vol en begrip vol. ik wil gewoon alles voor hem doen maar niet alles tegelijk... 



sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu