Hoofdstuk 21

8.2K 39 1
                                    

Pov america

Ik ben aan het dansen met celeste. Opeen word ik op me schouder getikt. Ik kijk om en zie maxon "mag ik haar even lenen celeste?" celeste kijkt me aan. Ik knik dat 't oké is en loopt met maxon mee. We lopen naar buiten weg van het lawaai. Hij gaat zitten bij een meertje. Ik sta nog en weet niet wat ik moet doen. "kom ook zitten ik eet je niet op" ik grinnik zacht en ga bij hem zitten. We zitten en kijk naar 't meertje hoe 't beweegt.  "america het spijt me verschrikkelijk.... Ik ben een klootzak geweest tegen over je... M'n vader is overleden door een oorlog. Ik wouw je niet mee nemen in mijn problemen..." zegt hij opeens. Ik weet niet wat moet zeggen. " iets langer dan 3 maand geleden is 't gebeurd...ik heb aan de drank drugs en roken gedaan. Ik hield van je. Ik moest je laten gaan. Dit bal wouw mijn moeder geven om voor een beetje plezier te zorgen" gaat hij verder. Ik kijk 'm aan. En begin dan keihard te lachen. "ik geloof je niet. Je moet maar met een betere smoes komen" ik sta op en loop weg en zit ergens waar ik het niet ken. Opeens herken ik 't. De zijn de vertrekken van van het personeel. Ik ga op een bed zitten. Ik lach in me zelf. Ik sta op en loopt terug en val opeens en weet niet waar ik terecht kom. Het ruikt naar dooien. Ik loopt verder en kijk rond. Opeens zie ik een kist wat niet zo lang geleden is geplaatst en zie er clarkson schreave op staan. Opeens voel ik me heel schuldig over mijn reactie. Hij sprak de waarheid. Ik ren naar boven en ga op zoek naar maxon. Na 4 uur rennen en zoeken heb ik hem gevonden. "max...... On" ik ben buiten adem. Hij kijkt op en ziet er gebroken uit. "het.... spijt..... me... heel erg. Ik......" ik kom niet verder en val op de grond en alles word zwart.

* paar uur later*

Ik kom bij en zie maxon, faya bij mats in de armen staan en celeste met een jongen. Ik wil recht gaan zitten maar word rustig terug geduwd en kijk wie 't doet en zie dat maxon 't doet. "w.. Wat is er...." zie dan pas dat ik eigenlijk heel mager ben geworden in de afgelopen 3 maand en dat ik voeding via een slangetje binnen krijgt. "je was bijna dood, ze hebben je er net voor de dood weg gehaald america. Kalmeer een beetje" ik kijkt maxon aan en dan naar de rest en ze zien er net zo slecht uit. "We laten jullie even" zegt mats en ze lopen alle 4 de kamer uit behalve maxon. "america waarom...." zegt hij. "ik hou van je... Ik dacht dat je loog en ik kwam perongeluk daar waar de doden lagen van 't koninglijk huis. Ik zag je vaders kist staan. Het spijt me ik moest je geloven" dan kijkt hij me niet aan. "Maxon het spijt me verschrikkelijk. Ik hou van je en ik wil je op elke manier dan ook. Beloof me dat je je nooit meer voor me afsluit wat er ook is" ik kijk 'm aan met betraande ogen. "ik beloof 't america als dat 't enige is dat je dan bij me blijft ja dan graag" ik glimlach licht en hij druk voorzichtig zijn lippen op de mijne. Ik ga er in mee en zo blijft hij me zoenend slapend. Ik hou van deze jongen. Hij zal nooit meer tegen me liegen. Ik zal voor altijd bij 'm blijven.  Met die gedachten val ik in slaap tijdens de zoen.

sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu