🎁Hoofdstuk 23 Deel 2 Bruiloft🎁

6.1K 29 3
                                    

Pov america

Ik sta bij maxon. Ik kan me voorstellen hoe mijn ouders hier stonden bij hun bruiloft. Maxon heeft ingesteld dat de koning/koningin toestemming moet geven om te trouwen. Binnen de koninklijke familie. We zijn inmiddels aangekomen bij onze belangrijkste ja in ons leven.  "Maria america singer neem jij charless Eddie maxon van der Linde tot uw man, en belooft u hem trouw in voor en tegen spoed. In ziekte en gezondheid, tot de dood uw schijd. Wat is daarop uw antwoord?" vraagt de dominee. "ja, ik wil" ik heb maxon zijn handen vast. "Charless Eddie maxon van der Linde neem jij Maria america singer tot uw vrouw, en belooft u haar trouw in voor en tegen spoed. In ziekte en gezondheid, tot de dood uw schijd. Wat is daarop uw antwoord?" vraagt de dominee aan maxon. Ik zie de twinkelingen in zijn ogen."ja, ik wil" zegt hij. "Dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw. U mag de bruid kussen" dat laat hij zich geen 2 keer zeggen en kust me gelijk. En ik kus mee, ik pak hem bij z'n jasje vast. Na dat de trouwfoto's gemaakt zijn, zijn we naar onze feest locatie gegaan.

Als we aankomen is al bijna donker

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Als we aankomen is al bijna donker. Er hangt een leuke romantische zweer. Ik loopt samen met maxon naar een tafel waar plek is. En we lachen en maken nog foto's voor ons zelf.

-----------------------------------------------------------

Het is nu bijna midden in de nacht. Als maxon opstaat en een paar andere vrienden ook. Opeens word ik door 2 wachten opgetild met stoel en al en op een plek neer gezet. Opeens word het compleet donker. Ik heb geen flauw idee wat er staat te gebeuren. Opeens voel ik een doek voor me mond en val flauw.


sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu