pov america
* 2 weken later *
Vandaag ga ik mijn jurk kopen. Samen met celeste, mats en faya, jullie vragen jullie je nu vast af wie zijn dat. ik heb ze leren kennen op het internaat, ik had lessen met hun. mats en faya zijn nu samen, ze wonen samen. ze zijn me beste vrienden. ze weten ook wat er is gebeurd met mij en maxon. ze gaan ook met me mee naar het bal. we zijn bij een winkel genaamd stylight. we lopen naar binnen. "hallo kan ik u ergens mee helpen misschien, of willen jullie neerst zelf even kijken?" zegt een vrouw. "we kijken zelf wel even dankje wel voor het aanbod" zegt faya en we lopen verder de winkel in. we passen ellerlij pakken en jurken ;). rood groen geel hele velle kleuren en hele donkere. we lachen ons rot omdat ook somige dingens ons gewoon niet staan. zo'n dag had ik nodig. als ik s avonds terug kom ben ik dood op. celeste blijft logeren.
de volgende ochtend als ik word hoor ik de tv en stap uit bed. ik zie maxon voor het eerst weer op tv. ik weet niet wat ik van hem moet vinden maar hij ziet er moe uit. die dag doe ik verder niks, huis opruimen, films kijken met celeste eten koken, eten bestellen, boodschappen doen. zeg maar alles gaat door.
pov maxon
*1 maand later*
vandaag is de dag van het bal. ik zie dat het al 16:30 is. ik kleed me om en doe mijn pak aan. ik ben een week vrij van alle drank, drugs en roken.
ik ben klaar om 17:15. ik loop naar beneden en ga bij de deur staan. over 15 min komen de gasten. ik denk aan america. ik denk veel aan haar. ook toen ik t uitmaakte onder weg naar huis. zelfs toen ik verslaafd was. ik hou nog steeds van haar maar ik doe d'r alleen maar pijn.
ik zie allerlei mensen oude en jonge en hele jonge. ik fantaseer soms over hoe mijn kinderen er uit hadden gezien met america. in verbeelding zie america. ik knipper nog een keer. nee ze is het echt met 2 andere meiden en 1 jongen. ik voel een steek in me hart. ik ben haar kwijt geraakt. wat lul je nou jij verliet haar zij jou niet ik kijk haar recht in de ogen als ze langs me heen loopt. ik voel die vlinders weer als in het internaat. ik glimlach als een gek. sorry ik kan er niks aan doen. ik heb haar gekwetst , ik heb gezegd ik verlaat je nooit. en nu nu deed ik het toch. hopelijk vergeeft ze me als ze alles weet. i hope so (ik hoop het zo nl vertaling).
pov america
het is de dag vandaag. de dag van het bal. celeste , faya en mats zijn hier om zich klaar te maken.
jurk faya
pak mats
jurk celeste
jurk america
ik draag mijn haar in een zijwaartse knot
als het dan de tijd is dat we kunnen gaan stappen we in de limo. hij is groot en wit. het is 2,5 uur rijden. als we dan aankomen stappen we uit. we lopen rustig naar binnen. ik kijk recht in maxons ogen. hij ziet er nog steeds heel verslagen uit. alsof hij iets verbergt. ik loop door om me zelf een kwellende gevoel geven dat ik daar bij hem hoor. maar doe het niet, hij verliet mij ik hem niet.
hoe zal het bal verlopen en komen ze weer samen of blijven ze uit elkaar???
JE LEEST
sexleassons by maxon. (afgewerkt!!!!)
RomanceWat als de badboy je les gaat geven in sex en jij de goodgirl? Of miss is het wel geen badboy PAS OP BEVAT SEKS GEEN WAARSCHUWING!!! Niks mag gekopieerd worden zonder mijn toestemming. Het is mijn 1e verhaal. Plss don't hate. Ik ben in voor elke tip...