Herbata 3

349 30 7
                                    

Bezpiecznie dotarłaś do swojego lokum. Zamknęłaś za sobą drzwi wejściowe na łucznik, a następnie zdjęłaś buty, szalik i kurtkę. Niby jesień, niby zima, ale chłodno jest jak cholera. Miałaś bardzo delikatną skórę, więc nie za bardzo przepadałaś za zimnem oraz gorącem.

Odłożyłaś swoje rzeczy na wieszak, zabrałaś torebkę i udałaś się do kuchni. Wyjęłaś opakowanie herbat i położyłaś je na specjalnie przygotowanej półce na herbaty. Wlałaś do czajnika wodę i zostawiłaś go na gazie, po czym poszłaś ubrać się w coś cieplejszego. Wybrałaś swoje ulubione ubrania do chodzenia po domu.

Chwyciłaś za nową książkę, którą ostatnio sobie kupiłaś i zaniosłaś ją do salonu przy okazji zabierając miękki koc z korytarza. Usłyszałaś jak czajnik gwiżdźe, więc szybko powędrowałaś do kuchni i szybko przygotowałaś starą jeszcze herbatę o smaku bananowym, którą kupiłaś w zeszłym tygodniu. Zalałaś torebke i poczułaś wspaniały aromat napoju. Usiadłaś na stołku i delektowałaś się tą chwilą.

Z gotową herbatą ruszyłaś do salonu i postawiłaś ją na stoliku do kawy, który znajdował się pomiędzy dwoma fotelami. Wzięłaś koc, który gdzieś położyłaś wcześniej, pilot do telewizora i rozsiadłaś się wygodnie owinięta w koc na fotelu. Było ci strasznie wygodnie i ciepło. Włączyłaś telewizor i postanowiłaś włączyć swój ulubiony serial w Netfixie, akurat był nowy odcinek!

Po skończonym seansie postanowiłaś udać się do kuchni po coś do zjedzenia. Przygotowałaś na talerzyku dwa kawałki ciasta czekoladowego i sernika, zrobiłaś popcorn w mikrofali i dałaś go do miski. Przygotowana już odpowiednio, poszłaś oglądać reszte wspaniałych nowych odcinków innych seriali, które ostatnio zostały dodane.

Nie oparz się, Skarbie // Killer x Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz