Per.RoseObudziłam się. Ku mojemu zdziwieniu nie było wcale zimno. Właśnie w tym momęcie ogarnęłam że leżę do kogoś przytulna. Otworzyłam oczy. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to Jimin. Odruchowo się odsunęłam. Wtedy on otworzył oczy. Uśmiechnął się lekko.
- Cześć Chae. Wiem, że zapytasz co ja tutaj robię, więc od razu odpowiem że zasnęłaś tutaj. Nie dałem rady z tobą zejść tak więc przeniosłem łóżko tutaj.
-Czy ty sugerujesz że jestem gruba?
-Nie! - prawie krzyknął
-Haha żartowałam! -uśmiechnęłam się. On tylko przewrócił oczami.
- Dobra, chodźmy na dół. Przecież nie będziemy tak cały czas tutaj siedzieć. -zabraliśmy rzeczy a następnie odniesliśmy je do pokoju dżema.
Per. Jisoo
Chodziłam po pokoju i podśpiewywałam świąteczne piosenki. Zaczynam powoli wczuwać się w ten klimat. Niedługo potem do pomieszczenia wszedł Jin. Uśmiechnęłam się do chłopka i zawiesiłam ręce na jego szyji. Wyglądał on na lekko smutnego.
-Co się stało? -spytałam
-Kiedy im o nas powiemy? Nie chcę się tak ciągle ukrywać. Nawet twoje przyjaciółki o tym nie wiedzą...-powiedział patrząc mi w oczy.
-Nie jestem na to przygotowana...
-A kiedy ty jesteś przygotowana?! Cały czas musimy się ukrywać ponieważ, ty nie chcesz o niczym mówić! -widząc moją zmieszaną i lekko przestraszoną twarz uciszył głos. - przepraszam poniosło mnie, ale naprawdę nie mogę tak dłużej skarbie.
-Dobrze, powiemy każdemu zacznijmy może od Jennie. Proszę
-No dobra- powiedział kierując się do pokoju Taehyunga. Siedziała tam dziewczyna tak więc usiedliśmy na łóżku i postanowiliśmy zacząć rozmowę.
-Jennie...mam sprawę. -powiedziałam i pokazałam gestem ręki żeby Jin z V wyszli. Zrobili to tak więc mogłam kontynuować rozmowę.
-Słucham?
-Bo ja chodzę z Jinem...
-Oo to fajnie a gdzie tak chodzicie hmm?
- Jesteśmy razem dzbanie! -zaśmiałam się
-Aaaaa! To super!
CZYTASZ
[Zakończona] Whistle with fire ll BlackPink x BTS
Fanfiction[Zakończona] Rose, Lisa, Jisoo i Jennie zwykłe dziewczyny mieszkające w zupełnie innych miastach. Pewnego dnia wszystkie zostają uprowadzone przez siedmiu gangsterów nazywających się BTS.