Zacznijmy od informacji. Jeżeli chodzi o głosowanie to przyjmuje je do jutra (godzina 13)
Jak narazie u dziewczyn prowadzą:
Jisoo-Jin
Lisa-Jungkook
Jennie- Taehyung
U Rose jest tak, Jimin ma 3 głosy Jungkook 1 a Suga 2.
Oczywiście wyniki mogą się jeszcze zmienić. :3 a teraz zapraszam na rozdział
____________________________________
Per.Rose
Odłożyłam telefon na szafke i poszłam do dziewczyn.
-Nie możemy tak bezczynnie siedzieć...Musimy coś porobić-powiedziałam siadając obok przyjaciółek.
-Tylko co...? -spytała znudzona Jisoo.
-A co robią dziewczyny kiedy nie ma chłopaków w domu?- uśmiechnęłam się
-Dobrze myślisz Rose. Najpierw może chodźmy na koniki,oki?
-Jasna sprawa Jennie -powiedziała Lisa.
-To idziemy! -powiedziałam i ruszyłam z dziewczynami się ubrać. Po skończonej czynności wyszłyśmy z domu i udałyśmy się w kierunku stajni. Gdy już byłyśmy na miejscu, pracownicy przydzielili nam konie. Zaprowadziłyśmy je do boksów. Z racji, że wszystkie umiemy dobrze jeździć i się nimi zajmować, uczesałyśny je i nakarmiłyśmy. Przy okazji rozmawiając o różnych rzeczach.Kilka minut później wsiadłyśmy na zwierzęta i Udałyśmy się w teren. Warto dodać ze jeździłam na Dukacie, Jennie na Karmelku, Jisoo na Dianie a Lisa na Truskawce. Dwie godziny później zmęczone wróciłyśmy do domu.
-Dziewczyny? W którym pokoju robimy imprezkę? - zapytała Lisa
-Myślę że możemy odwiedzić pokuj Yoongiego. -Powiedziała Jennie
-Ja myśle, że możemy iść do Taehyunga- powiedziała Jisoo
-Do tego idioty??? W życiu! -Powiedziała Nini
-Oj Jennie nie masz nic do gadania -Wzięłam z Lisą dziewczynę na ręce i zaniosłyśmy ją do pokoju jej ukochanego. Położyłyśmy ją na łóżku.
-Oh nienawidzę was dziewczyny! -powiedziała uśmiechając się
-Oj tak napewno -stwierdziła Jisoo. Kilka minut później gdy nasza "impreza" odrobinkę się rozkręciła, stwierdziłyśmy że warto ubrać się w coś...hmm odważnego,pociągającego i pięknego. W związku z tym najmłodsza poszła do swojego pokoju po takie ubrania. Niedługo potem przyszła z pięknymi ciuchami. Założyłyśmy je i stanąłyśmy przed lustrem.
-Wyglądamy pięknie -powiedziałam
Jennie
Lisa
Rose
Jisoo
CZYTASZ
[Zakończona] Whistle with fire ll BlackPink x BTS
Hayran Kurgu[Zakończona] Rose, Lisa, Jisoo i Jennie zwykłe dziewczyny mieszkające w zupełnie innych miastach. Pewnego dnia wszystkie zostają uprowadzone przez siedmiu gangsterów nazywających się BTS.