#50 Czarownica_offical

148 11 0
                                    

♡ 192 892 likes

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♡ 192 892 likes

Czarownica_offical Jak już widać powyżej, w dzisiejszym artykule ukaże się wywiad z panem Jamesem Potterem, szukającym Armat z Chudley, członek reprezentacji Anglii a także obiektem westchnień wielu nastolatek. Zapraszamy bardzo serdecznie.

***

   Na pewno każdy z was słyszał już o Jamesie Potterze, synu Fleamonta, jednym z najmłodszych członku  reprezentacji, szukającym Armat z Chudley. Wiele by opowiadać. Nazywam się Meghan Stuart i dzisiaj mam zaszczyt rozmawiać z Jamesem Potterem.

- Jaki tam zaszczyt, jestem zwykłym czarodziejem, nie wiem co ludzie we mnie widzą.  W ogóle może zrezygnujmy z tych zbędnych grzeczności, proszę mówić mi po imieniu.

- Jak sobie życzysz James. Może przyjedźmy do pytań. Jak to jest być idolem nastolatek? Nie przeszkadza Ci ten brak prywatności?

- Tak na prawdę nigdy nie chciałem być sławny, czasami mnie to męczy. Wychodząc na spotkanie ze znajomymi muszę uważać na paparazzi co nie jest za komfortowe.

- Niestety popularność kosztuje... Dobrze kolejne pytanie. W związku z ostatnimi wydarzeniami, pan Balck na swoim Instagramie powiadomił wyszytkich o tym co się stało, czy mógłbyś się wypowiedzieć na ten temat?

- To nie jest żadną tajemnicą że zostałem porwany, przez członków Strzał z Appleby, wyszstko było związane z zbliżającym się meczem.

- A utrata wspomnień?

- To jest bardzo dziwne... ponieważ pamiętam wysztko oprócz mojej przyjaciółki Amy... ona w mojej głowie.... tak jakby nigdy nie widziała.

- Skoro mowa o Amandzie Argent, może zechciałbyś podzielić się z fanami tym co jest między wami?

- Jesteśmy przyjaciółmi. Wyprzedzając kolejne pytanie Amy mieszka ze mną, ze względu na wydarzenia z zeszłego roku...

- A te wspólne wakacje?

- Oboje potrzebowaliśmy wypoczynku.

- Rozumiem. Kolejna kwestia nurtująca czytelników, jest nie koniecznie związana z Tobą. Chodzi o twojego przyjaciela Syriusza Balcka i jego związek z Avalone McCarter. Czy między nimi jest tak dobrze jak pokazują to w mediach społecznościowych?

- Owszem, czasami nawet porównujemy ich związek do Alice i Franka, Ci to wogóle zakochani do szaleństwa. Ava i Syriusz to osoby, które po prostu muszą być razem, nie morze być inaczej.

- A Freya Revell? Jak to wygląda po waszym rozstaniu, mimo iż minęło trochę czasu....

- Ja i Freya jesteśmy przyjaciółmi, może nie tak blisko jak z Amy, ale nasz związek to był błąd, na dłuższą metę to nie wypaliło, Freya jest... dość spokojną osobą na codzień i moje usposobienie... akurat w tym wypadku przeciwieństwa się nie przyciągają.

- A co Pan powie na temat Remusa Lupina i Dorcas Meadows?

- Nie wiem jak ale u nich to co u mnie i Frey nie wypaliło sprawdza się idealnie. Dorcas jest dość żywiołową osobą, a Remus raczej spokojny. Uzupełniają się nawzajem.

- Wracając do Ciebie, nie masz czasem nikogo na oku?

- Jest taka jedna, nie nie jest nią Hesita. Jones to wieczna singielka, nie wyobrażam sobie jej z jakiś chłopakiem, a szczególnie że mną.

- To chyba tyle, bardzo dziękuję za spotkanie.

- To ja dziękuję, a oczywiście na koniec chciałbym pozdrowić wyszytkich moich przyjaciół i oczyścić moich fanów.

- Do zobaczenia  James.

- Cześć Meghan.

Coś innego...

Ps. od" wypadku " Jamesa i urlopu z Amy minęło około 3-4 tygodnie

Maruders Era ||Instagram Po Huncwocku||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz