Erin POV
"Argh!!! " Jeritku sekuat hati apabila mukaku hampir masuk ke dalam mangkuk tandas yang kotor.
(Serious nana jijik dengan bab ni. Hihikssss)
"Cik--Isha apa salah--saya sam--paikan Cik I--sha nak meng--hukum sa--ya! "kataku.
Manakan tidak,
Tiada angin, tiada ribut..
Apabila pulang sahaja dari sekolah terus dia tarik kasar tangan aku dan masukkan muka aku dalam mangkuk tandas.
Gila!
"Kau tanya aku apa?! Hei betina! Patutnya aku yang kena teman Aryan lepastu teman Raja Rizqi dan Tengku Aiman Mustaqim. Bukan kau!! Kau yang tiada kaitan pun turut serta? Kau bukan pengawas! Aku sebagai setiausaha patutnya meneman Aryan. Not you bitch! "Jerit Isha bagaikan histeria.
Apa yang Isha nak sampaikan?
Aku tak faham langsung.
Teman Aryan?
Maksudnya Tengku Aryan Mikael?
Dan teman Raja Rizqi dan Tengku Aiman Mustaqim?
Seingat aku..
Mereka berdua tuuu..
Datang dari Kerajaan Xenzia?
Apa kaitannya dengan aku?
"Saya berani sumpah Cik Isha! Saya tak tahu apa-apa pun"
"Ahh! Tak payah menipu aku bodoh! "
"Betul Cik Isha! Kalau ya pun kenapa Cik Isha nak lepaskan marah saya dengan membawa muka saya ni dalam mangkuk tandas" Kataku lembut.
Akhirnya, air mata yang ditahan selama ini.
Keluar jua.
Hah cengeng!!!
"Hoiii pompuan.Sedarlah diri tu hanya anak angkat sahaja. Ayah aku jer yang terlebih rajin pungut kau.Kalau ikutkan hati mak aku ni nak je hantar Rumah Anak Yatim.. Hah. Aku bagi Warning..Kalau aku tengok kau rapat dengan Tengku Aryan Mikael..You Will Die! "Amarahnya semakin membuak-buak.
Ya Allah.
"Tapi, Cik Isha!Memang saya benar2 tak tahu! "Tegasku.
"Ahhh aku tak kesah! "
Akhirnya, muka ku masuk juga di dalam mangkuk tandas.
Aku cuba menahan nafas.
Dada ku semakin membuak-buak meminta nafas.
Setelah beberapa minit Isha melepaskan amarah nya.
Di merentak kasar rambutku.
Dia pergi meninggalkan ku.
Aku terduduk.
Apa salah aku?
YOU ARE READING
QLAM:M E M O R I E S
Fantasy[Malay Story] (First Creation's by tengkuinara_🌸) QLAM: M E M O R I E S ->Queen Lady Ariana Melyssa 🎵🎶~ Diamond Rose Red, Dilly, dilly, Diamond Rose Blue. When I'm King, Dilly, dilly, You shall be Queen👑 Who told you so? Dilly, dilly, Who to...