Erin POV
Erkkk asal diorang pandang aku macam nak telan jerk?
"Erin.. Kenapa tercegat Kat situ.. Duduklah Kat tepi Ara tu"
Aku terus duduk.
Malu!
"Okeyh. Assalamualaikum and Hai Everyone. Saya panggil kamu semua ini kerana ini adalah perjumpaan yang kedua kita bagi majlis akan datang. Saya difahamkan semua dah ada tugas kan? Semua dah tahu tugas kamu apa? " Soal Cikgu Hanis.
Mereka mengganguk kecuali aku.
Apa ni?
"Good. So, kamu Erin.. Memandangkan kamu tak tahu lagi kenapa saya panggil kamu untuk turut menyertai mesyuarat ini.."Cikgu Hanis berhenti sejenak.
Semua tertumpu kepada aku dan Cikgu hanis.
Erkkk creepy ahh pandangan korang ni..
"Kamu dan Tengku Aryan Mikael akan memperkenalkan sekolah kita kepada Raja Rizqi dan Putera Mahkota Tengku Aiman Mustaqim"
Aku ternganga.
Biaq betol cikgu ni?
Patutlah Isha ni begitu marah pada aku?
Sebab ini?
Nak teman Tengku Aryan dan Tengku Aiman?
Isha merenungku tajam.
"Cikgu tapi.. Saya bukan pengawas sekolah dan saya tak layak untuk menerima tawaran ini...... "Bantahku.
Kenapa kau bantah Erin!
Hei orang kat luar sana nak sangat berjumpa dengan Tengku Aiman..
Dan masa ini lah aku nak memperbaiki hubungan kau dengan Tengku Aryan.
Tapi kau?
Tolak mentah2.
Peluang keemasan!
"..Erin ini adalah amanah dari pengetua. Kamu.... Patut setuju.. "Rayu Cikgu Hanis.
"Tah Erin! Hei kau patut bersyukur tapi ni kau tolak mentah2 ?Please Erin...Said you agree! " Ujar Ara.
"Cikgu..Boleh Cikgu beri saya masa? InsyaAllah esok saya akan berikan kata putus. Saya minta diri dulu.. Assalamualaikum "Kataku lalu keluar ke dalam bilik itu.
Cikgu Hanis dan Ara mengeluh.
-------
Di rumah Puan Zaidah-----
"Aku nak kau kata TAK SETUJU!Tolak saja ! Jangan nak beranganlah kau nak berjumpa mahupun bercakap dengan Tengku Aryan Dan Tengku Aiman aku! "Marah Isha.
Aku hanya diam.
"Hoi! Kau dengar tak perempuan! "
"Saya akan bagi kata putus esok.. Dan apapun jawapan saya.. Saya harap Cik Isha dapat terima dengan sepenuh hati"Jawabku tenang lalu aku terus Ke tempat luahan hati aku.
Di mana?
Di tempat Yang tak Ada sesiapa pun tahu kecuali aku Dan Tengku Noah.
"Tskkk.. Tskkk. Tskkkk.. "
Cengeng punya Erin!
Kena marah sikit pun dah nangis.
Ish!
' Walau apapun keputusan aku.. Aku harap semua orang dapat terima dengan hati Yang terbuka termasuk readers AM! '
---------
TBCCCCCCC
YOU ARE READING
QLAM:M E M O R I E S
Fantasy[Malay Story] (First Creation's by tengkuinara_🌸) QLAM: M E M O R I E S ->Queen Lady Ariana Melyssa 🎵🎶~ Diamond Rose Red, Dilly, dilly, Diamond Rose Blue. When I'm King, Dilly, dilly, You shall be Queen👑 Who told you so? Dilly, dilly, Who to...