Aryan POV
Flashback---
"Macam mana? Kau dah siasat siapa 'dia' ?" Kataku tegas.
"Be--belum tengku.. "
"Kenapa belum?! " Jerkahku.
"Aku bayar kau mahal2 untuk buat kerja ni bukan nak goyang kaki! "Sambungku lagi.
"Identiti Cik Hana susah untuk saya kenal pasti tengku.. Data peribadi dia dikawal rapi.. Betul2 susah sangat nak capai"Katanya perlahan.
"Walau apapun aku nak kau cari identiti sebenar Hana tu.. Faham? Sampai lubang cacing sekalipun" Ujar ku penuh tegas.
"Ba--ik tengku"
"Aku bagi lagi tempoh seminggu.. Tapi kalau kau tak cari siapa Hana.. Kau tahu kan apa nasib kau? "
Dia menangguk2 macam burung belatuk
"So kau boleh blah"
Dia mengangguk lagi macam burung belatuk lalu terus beredar
End Flashback ---
"Hah! Suruh buat kerja yang senang pun tak boleh.. "Dengusku
"Kau ada apa2 masalah ke Aryan? Share ah dengan aku"Kata Syed Danish Iskandar sambil menepuk bahuku kuat.
(Kat Chap Cast tu kan ada nama Syed Aiman Iskandar yang suka kat Ara kan? Di sebabkan Putera Mahkota Xenzia tu nama dia Tengku Aiman Mustaqim dan yang ni Syed Aiman Iskandar.. So, Nana tukar nama dia Syed Danish Iskandar.. Tak nak bagi keliru gitu.. Hahaha hope korang faham)
"Sakit lah siot.. Btw tak da apa2 lah" Nafiku.
"Serious? "
"Serious lah bro.. "
"Dah tu kau mengelamun apa entah sampaikan bunyi loceng habis rehat pun kau tak dengar?"
Iyeke loceng habis rehat dah bunyi?
"Oh ye lah jom kita masuk bilik Pengasas "
Danish hanya mengangguk.
End Aryan POV
----
Erin POV
"Arrrr.. Ara kau pasti ek aku kena masuk bilik ni? "Kata ku sambil menunjukkan jariku ke arah bilik pengawas.
"Kau tengok muka aku ada cakap aku tipu? "
Aku menggeleng.
"So, let's go beb! "Katanya seraya menyambar tanganku.
Tok! Tok! Tok!
"Kamu boleh masuk! " Laung orang di dalam bilik pengawas itu.
Suara tu macam suara Cikgu Hanis..
"Araaaaa akuuuuuu takutttttt"Rengekku.
"Ekk eleh.. Chill ah beb.. Relax gituu" Ujarnya lalu menarik tanganku masuk ke dalam bilik pengawas itu..
Aku berasa tak selesa kerana banyak mata memandangku tajam..
Apa yang tak kena?
Apa yang Cikgu Hanis ni nak cakap?
Diorang pandang aku macam nak terkam aku jer.
Bonda! Tolong Erin!
-----
Chap ni pendek.. Sorry keyh.. Tak ada idea donggg 💕Dalam AM chap ni paling pendek..
Eh lupa pulak chap ni ngan Prolog pendek hahaha.. Baca jelah
Lepas ni maybe dah susah lah Nana nak publish AM.
Btw, Doakan Nana Dapat Straight A tau bagi calon peperiksaan bagi sesi 2018!❤️💕
😘Baca-baca jugakkk.. Jangan lupa Vote dan Comments!!!
Assalamualaikum!! Byeee 💌🌹
YOU ARE READING
QLAM:M E M O R I E S
Fantasy[Malay Story] (First Creation's by tengkuinara_🌸) QLAM: M E M O R I E S ->Queen Lady Ariana Melyssa 🎵🎶~ Diamond Rose Red, Dilly, dilly, Diamond Rose Blue. When I'm King, Dilly, dilly, You shall be Queen👑 Who told you so? Dilly, dilly, Who to...