1. Gdzie ja jestem?

1K 51 16
                                    

_______________

[T/I] - Twoje imię

[K/W] - kolor włosów

[K/O] - kolor oczu

[U/K] - lubiony kolor

_______________

Była sobie razu pewnego dziewczyna, na imię jej [T/I]. Miała mamę, lecz jej tata... jej tata zaginął bardzo dawno temu. Dziewczyna miała [K/W] włosy i [K/O] oczy. W szkole była uważana za najładniejszą, więc inne dziewczyny jej zazdrościły urody, dlatego nie miała przyjaciół. Była z tego powodu bardzo smutna, ale próbowała o tym nie myśleć. Czasem kiedy wracała ze szkoły szła do lasu, siadała na kamieniu przy potoku i słuchała śpiewu ptaków i szumu wody. Opowiem wam jej historię...

***

Perspektywa [T/I]

Właśnie wracam ze szkoły. Kiedy otwarłam drzwi wejściowe, dałam znać mamie, że wróciłam.

- Mamusiu wróciłam !

- Witaj kochanie. Choć do kuchni obiad gotowy ! - odpowiedziała mama

Ściągałam buty i poszłam zanieść plecak do pokoju. Kiedy weszłam do pokoju, mama jadła już obiad. Po chwili również wzięłam się za jedzenie posiłku. Kiedy skończyłam, mama poprosiła mnie, bym jej pomogła w zmywaniu naczyń. Kiedy skończyłam poszłam do pokoju, trochę porysować.

- Puk, puk, puk - ktoś zapukał do drzwi od mojego pokoju. To była moja mama.

- Córeńko chyba nie zapomniałaś, że dziś są twoje czternaste urodziny. - oznajmiła z uśmiechem na twarzy - Proszę to tort dla Ciebie - mama wniosła do pokoju śliczny biały tort -I jeszcze prezent! - wyciągnęła z kieszeni małe pudełeczko. Otworzyłam je i zobaczyłam piękny naszyjnik w kształcie serca z wygrawerowanym napisem "Mama". Rzuciłam się mamie na szuję i mocno ją przytuliłam.

- Dziękuję, Dziękuję, Dziękuje... - Podziękowałam rodzicielce za prezent i założyłam naszyjnik na szyję. Zjadłam z matką po kawałku tortu i położyłam się spać, ponieważ była już godzina 23:00.

Godzinę później obudziło mnie... mruczenie kota?

-Ahhh...!!! - krzyknęłam, a kot który siedział mi na kolanach, przestraszył się i uciekł. Jednak nie kota tak się przestraszyłam, tylko tego, że jestem na ulicy. Lecz nie takiej jak w mieście. Wkoło mnie znajdowały się drewniane domki z dawnych czasów. Nagle zauważyłam jakąś kobietę. Jej strój przypominał ubranie wieśniaczek, nieraz spotykanych w bajkach dla dzieci.

- Przepraszam ! Proszę Pani ! Czy mogła by Pani powiedzieć mi co to za miejsce ?!- Krzyknęłam. Kobieta odwróciła się i popatrzyła w moją stronę, a potem przestraszonym wzrokiem spojrzała na zachodzące za niedaleką górą słońce. Odwróciła się do mnie plecami i pobiegła do niedalekiej chatki. Kobieta weszła do niej, lecz zanim zamknęła drzwi odkrzyknęła:

- Dziewczynko zmykaj czym prędzej do domu, jeśli Ci życie miłe !!!

Lekko się przestraszyłam. Kobieta zatrzasnęła drzwi od domku, a ja spojrzałam na znikające za górą słońce.

- Co miały znaczyć słowa " Jeśli Ci życie miłe " ? - wyszeptałam z drżącym głosem.

Kiedy słońce całkowicie zniknęło za górą, za swoimi plecami usłyszałam zachrypnięty, przerażający głos

- Co to mała dziewczynka nie wie, że po zmroku trzeba zmykać do domku ? W sumie to i dobrze. Wreszcie będzie coś smakowitego do zjedzenia - głos był straszny, przyprawiał o gęsią skórkę.

Szybko odwróciłam się i skamieniałam ze strachu. Demoniczna postać za mną, miała czarny płaszcz, na głowie kaptur, a zamiast twarzy była czarna głębia z dwoma czerwonymi oczami. Nagle postać rzuciła w moją stronę sztylet, a on przeciął mi prawą rękę. Postanowiłam uciekać, lecz demon wyrzucił kolejny sztylet. On zaś przeciął mi lewą nogę. Upadłam na ziemię. Nie byłam wstanie wstać, rana była głęboka. Z obu przecięć lała się krew. Zaczęłam krzyczeć, a w oczach miałam łzy:

- Pomocy !!! Błagam ja nie mogę tu zginąć...! Ja nie chcę umrzeć !!! Pomocy !!! -[T/I] krzyczałam i krzyczałam - Pomocy...!!!!!!

- Możesz krzyczeć i błagać o pomoc, a i tak nikt nie przyjdzie ! Hehe...- Zaśmiał się złowieszczo demon, namierzając we mnie kolejny sztylet.

C.D.N.

____________________________________________________

Hejka !

Mam nadzieję, że zaczyna się ciekawie xD

Komentarze zawsze mile widziane (^^)

Zen Wistaria x Reader | Inny ŚwiatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz