AUTHOR'S NOTE & SYNOPSIS

3.4K 128 6
                                    


CHRSITMAS WISH

🎉

Story ni khas saya buat untuk christmas yang bakal menjelang tahun 2018 ni ..
Story akan mengandungi beberapa part SAHAJA ! (Maybe dalam 5 Part)
Gerenti tida gantung and harap kamurang bulih enjoy 😚
Story ni fresh dari imaginasi saya if ada tersama sama mana mana story or drama kamu nampak itu cuma kebetulan ..
Copy paste story tidak dibenarkan tanpa izin saya .. tapi kalau kamu mau share story ni please inform me okay🙂 .


SIPNOPSIS

Nelly Gabriel ialah gadis tomboy yang telah dicabar oleh kawan kawan lelakinya untuk bercinta ..
Nelly terkenal dengan sikap kasarnya dan bergaul rapat dengan lelaki dan menganggap semua lelaki tu kawan baiknya ..

Nelly tida pernah terfikir untuk bercinta dengan lelaki tapi masi cukup normal untuk tida berlaku songsang menyukai kaum sejenisnya .

Nelly tida suka perkara rumit seperti cinta .. dia  lebih rela single dari bercinta ..

Tetapi dia suda terlajak untuk BERJANJI dan juga BERTARUH .

maka diaa perlu menunaikan tida kira apapun terjadi .

Akan tetapi boleh kaa dia berjaya memikat hati lelaki dengan sikapnya yang kasar ??

Nathan Lucas lelaki yang memenuhi setiap checklist setiap wanita ..
kaya , handsome , lelaki yang berkerjaya sucess , serta memiliki peribadi yang mantap ..

Nelly memasang mata akan Nathan .. bila janji termenterai .. Nelly memasang niat untuk mendapatkan lelaki itu jadi boyfriend untuk membuktikan kepada kawan kawan lelakinya bahawa dia pun mampu memikat hati lelaki dan bercinta ..

namun ..

Nelly langsung tida memenuhi checklist wanita yang selalu Nathan dampingi .. lemah lembut ? girly ??
UH HO -

Jauh sekalii ....

Nathan langsung tida menunjukkan minat akan Nelly  .. berbagai cara Nelly cuba tunjukkan tapi tida berjaya untuk buat Nathan mengerti  .. akhirnya Nelly berputus asa ...


tapii ...

"Make a wish on christmas eve Nelly .. maybe boleh come true" Dady

Make wish on christmas ..

ahhhh budak budak dulu boleh la percaya tapi sekarang manala dia percaya tapi Nelly mencuba jugaa ... yalaa sekadar mencuba iaitu pada malam sebelum christmas .

Adakah wish Nelly termakbul ??

Christmas Wish [COMPLETED]Where stories live. Discover now