EL-23

3K 117 24
                                    

Gözlerimi açtığımda başımda Mehir'i gördüm. Salak ya.

"Uyansana be! Metallica açtım öküz gibi uyuyon it!"demesiyle kaşlarımı çattım.

"Salak adam gibi uyandırsana."

"Siktir lan."

Gözlerimi devirip dolabımdan kıyafetlerimi giyindim.

"Enüşte bey napıyo?"diye sormasıyla öksürmeye başladım.

"Anladım. Kesin öpüştünüz. Canem enüştem yaf."demesiyle kafasına geçirdim birden.

"Sikerim belanı ha."

"İtiraz da etmiyo yerüm."

"Siktir git ya!"diye cırlayıp evden çıktım. Mehir de gülerken birden yere düştü. Dudaklarımı ısırdım gülmemek için. Metehan gelip Mehir'i kucağına aldı. Koca bi kahkaha attıktan sonra arabaya bindim. Nihayet okula geldiğimizde şansıma küfür etmek istedim.

Ders Erdem'in. Gözlerimi devirip yerime geçecekken Erdem bana bakıp sırıttı. GERİZEKALI! Bi tane çakıcan ağzının ortasına. Uyuz,pislik!

Tam oturmuştum ki Erdem birden böğürdü. Yavaş be kulağım öldü.

"Ayça cam kenarına geç."demesiyle kaşlarımı çattım. Onu mu dinlicem ben? Yo! Yerime oturduğum gibi kimseye çaktırmadan Erdem'e baktım. Sinirlenmişti. Geber uyuz!

"Hey. Ben Yavuz."

"Ayça."dememle yanağımı sıktı. Gözlerimi devirmekle yetindim.

"Hoca neden buraya bakıyo sinirle?"demesiyle dudağımı bilmiyorum şeklinde büzdüm. Erdem'in gözleri birden dudağıma kayınca yutkunup dudağımı eski haline getirdim. Hızlıca atan kalbimle sövdüm kendime. Sınıfa müdürün girmesiyle hepimiz ayağa kalktık. Göt tutuştu napak yani?

"Özür dilerim Erdem hocam..."diyen müdürle gözlerimi devirdim. Erdem hoca bile değil ki. Gerizekalı uyuzun teki!

"...Çocuklar bugün dans yarışması düzenliyoruz. Katılacak olan varsa bana söylesin ismini."

OHA!

Elimi kaldırmamla Erdem bana kötü kötü baktı. Umursamadım bile.

"Adın ne kızım?"demesiyle yutkundum. Erdem kötü bakıyordu yani.

"Ayça Güler."dememle müdür gülümseyip yanına çağırdı beni. Mehir bana bakıp sırıtırken kaşlarımı çattım. Salak bu kız yha. Müdürle birlikte spor salonuna doğru yürüdük. Hatta Berk ve Gazel'i görmemle yumruklarımı sıktım.

"Ayça istersen ne yapacağını görmek isterim."diyen müdürle gözlerimi büyüttüm. Berk'in önünde mi? ŞAKA MI YA! Başımı sallayıp sahneye çıktım.

Kelly Clarkson-What doesn't kill you (stronger)

Severdim bu şarkıyı. Gülümseyip şarkının dansına geçtim.

---
Dansım bittiğinde kendimi bi sandalyeye attım. Çok yorulmuştum. Ayaklarım ağrımıştı resmen. Ben yayılmış dinlenirken koşarak gelen Erdem ile gözlerimi devirdim. Öüf beni sinir edicekti!

"Benimle geliyosun."diye ruhsuz bi şekilde konuşmasına sinirlendim. Öküze bak ya!

"Yo..."

"Benimle geliyosun Ayça."diye sinirle söylendiğinde başımı olumsuz anlamda salladım.

"Üzgünüm HOCAM gidin başka kızla."diye konuştum hocam kelimesini bastırarak. Gerizekalı ya!

"Gideceğim kız sensin."diye mırıldanıp beni omzuna aldı. Tekrar ediyorum bu Erdem cidden uyuz! Sırtına yumruklarımı indirirken o sadece gülüyordu. Bütün herkes bana bakıp gülerken birden bacağımdaki acıyla çığlık attım. Öküz bacağıma vurmuştu! Birden beni arabasına bindirdi. Kemerimi bağlarken yanağına bi tokat indirdim.

ERKEK LİSESİ (FİNAL OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin