EL-28

2.3K 105 17
                                    

Medya: Ayça

İyi okumalar ;)
zerdagk yazarının aşık mafya hikayesinin 40.bölümünün devamıdır!
---
AYÇA'dan

-Ertesi Sabah-

Gözlerimi başımdaki ağrıyla açtığımda yanımda bizimkileri göremedim.

Neredeyim ben?

Ha evdeymişim.

Gözlerimi odada dolaştırırken odaya dalan Esin ile yerimden sıçradım.

"Ah başım!"diye acıyla inlememle Esin yanıma geldi.

"O kadar içersen olacağı budur."

"Dün biz ne yaptık lan?"diye sormamla içeri ne zaman girdiğini anlamadığım Mehir konuştu.

"Instagramdan canlı yayın açtık ve siz ikiniz 4 çocuğu dövdünüz. Bi ara burnum kırıldı falan diyodun sen."deyip geri yattı yatağa.

Aynaya koşup burnuma baktım. Kırık falan değildi. Dolaptan beyaz elbisemi çıkardım ve giydim üstüme.

Mükemmel olmuşum beeeğ! Aynada kendime öpücük atıp Mehir'e döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mükemmel olmuşum beeeğ! Aynada kendime öpücük atıp Mehir'e döndüm.

"KALK LAN!"diye cırlamamla söverek uyandı.

"Biz gidiyoruz siz arkamızdan gelirsiniz!"diye cırlayıp Mehir'in koluna girdiğim gibi evden çıktık. Birlikte gülerek okulun bahçesine girdiğimizde Kıvanç'ı görmemle el salladım. Yanlarına geçtiğimizde gülümsedim.

"Nabersiniz beyler?"diye soran Mehir'e gülmekle yetindim.

"İyidir güzellik."diyen Arda'ya kaşlarımı çattım. Bunlar sevgili mi be? Elimi tutan Kıvanç'a döndüğümde  tekrardan gülümsedim.

Bakışlarım Erdem'e döndüğünde yanında Eren ve Bulut'u gördüm. Hızla Mehir'i dürtükledim.

"Oha."diye kulağıma eğilen Mehir'in tekrardan karnına vurdum.

"Ne bağırıyon salak herkesi başımıza toplayacaksın."diye kulağına sinirle eğilmemle şirince sırıttı. Gözlerimi devirerek karnını cimcikledim. O sırada nereden geldiklerini anlamadığım Esin ve Alya masamıza oturmuştu.

"Selam ve güle güle."diyen Alya'ya gülmemek için kendimi sıktım.

"Pardon?"diye soran Kıvanç'a Esin tehlikelice sırıttı.

"Siktir git diyoruz anlamadın mı?"

"Kıvanç siz gidin."dememle Kıvanç ile Arda başlarını sallayarak başka yere oturdular.

"Kızım manyak mısınız siz? Onlara mı benzediniz?"diyen Esin ile sinirden ellerimin titrediğini hissettim.

Eyvah,sinir krizi is coming!

Sinir krizi geçirdiğimi anlayan Esin kolumdan tuttuğu gibi beni okul bahçesinden çıkardı. Arkamızdan da Alya ve Mehir gelirken hızla duvara çöktüm.

"Ayça?"diyen Kıvanç beni kucağına alacaktı ki Esin araya girdi.

"Hemen buradan siktirip gitmezsen seni sikerim."

Kıvanç tekrardan zorlamaya başlayınca Esin elini yumruk yaptığı gibi yumruğu yapıştırdı. Alya da Arda'ya yumruğu geçirince Esin beni arabaya bindirdi. Mehir ve Alya da arabaya binince eve doğru gazladı.

---
"Ayça güzelim napıyorsunuz siz?!"diyen Esin ile sırıtmaya devam ettim.

"Planımız erkekleri deli edip bizi terk etmelerinin sebebini öğrenmekti. Ben planımda başarılı oldum çünkü Erdem sinirlenmişti."

"Aynı şey bana da geçerli ayol. Arda ile konuştuğum için Metehan sinir oldu."

"O zaman aferin size."diyip gözlerini deviren Alya'ya sırıttım.

"Bebeğim sen de deli etseydin Bulut'u."

"Ay götüm."diyen Alya'ya öpücük attım.

Telefonuma mesaj gelmesiyle oflayarak açtım mesajı.

Gelen Mesaj: "Dağ Öküzü"
Kapıya gel.

Öküze bak hele! Emir veriyor bide bana. Pislik! Sinirle güldüm ve cevabı yapıştırdım.

Gönderilen Mesaj: "Dağ Öküzü"
Nah.

Gelen Mesaj: "Dağ Öküzü"
Gelmezsen eve dalar ve nefesin kesilene kadar öperim ;)

Gönderilen Mesaj: "Dağ Öküzü"
Sana bi laf takdim edeyim. NAH!

Telefonumu kapatıp koltuktan kalktım.

"Odama gidicem ha."deyip koşar adımlarla odaya kaçtım. Yatağa atlamamla acıyla inlemem bir oldu.

Bu yatak bu kadar sert değil!

Yorganı açtığımda gözlerime inanamadım.

ERDEM!

"Napıyosun öküz?"deyip yanağına tokat attım.

"Kızım 1 aydır sensizim. Özledim lan seni!"

"Geber."deyip omuz silktim ve kocaman bi çığlık attım. Kızlar odaya daldığında Erdem'i görmeleriyle çığlık attılar.

"Noluyo lan?"diye en son odaya dalan Mehir'e gülmekle yetindim. Salak yha.

"Defol lan seni cin. Hoşt kışt!"diye Erdem'i kovalayan Mehir'e yeniden hönkürerek güldüm.

"Bismillahirahmanirahim."diye besmele çeken Mehir'e gözlerimi devirdim.

"Salak."diye mırıldanmamla sırıttı şirince. Erdem gözlerini devirip yataktan kalktı ve bana göz kırptı.

"O GÖZLERİNİ KIRARIM LAN! PİSLİK!"diye cırlamamla yüzünü buruşturup pencereden atladı.

Hepimiz gülmekten yerlere yatarken yataktan düştüm.

"Kim bana beddua etti lan?"diye acıyla inlememle Mehir'in kahkahası duyuldu.

"Allah belanızı vermesin! Defolun lan."dememle gülerek çıktılar odamdan. Gülüp yatağıma uzandım tekrardan.

Acaba bu dağ öküzüne bi şans mı versem?

NE DİYORUM LAN BEN?!

İyice saçmaladım.

Biraz uyusam iyi olacak.

Diğer bölümde görüşürüz aşklarım!

---
Bol kahkahalı bi bölümün sonu...

Cidden bu bölümde çok güldüm ayol.

zerdagk ulan düdük bölümü beğenmezsen harbi ebene selam yollarım.

Görüşürüz aşklarım!

ERKEK LİSESİ (FİNAL OLDU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin