Medya: Baş belası ve geveze Mehir 😂
Iyi okumalar :)
---
Gözlerimi açtığım gibi flashbelleği yanıma alıp sessizce odadan çıktım. Esin ve Ayça uyuyor olmalıydı büyük ihtimalle. Sessizce gülüp evden çıktım. Okula doğru yürürken karşıma bi köpek çıktı. Götüm başladı iki buçuk atmaya. Sakin adımlarla ilerlerken köpeğin havlamasıyla okula doğru koştum. Okula geldiğimde nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Ulan köpek! Spor salonuna girmemle gözlerim büyüdü. Ne mi gördüm? METEHAN VE SELİN ÖPÜŞÜYOR!"Yok ebesinin göt deliği!"dememle Metehan Selin'i itti kucağından. Gerizekalılar. Gerzekler. Salaklar. Aptallar. Mallar.
Ne diyon gerizekalı?
Bu konuşan benim aptal iç sesim olan Nuriye.
Sende aptalsın o zaman.
Lan bi kes yavşak. Sonunda sustuğunda Metehan ve Selin'e döndüm.
"Okul öpüşme salonu mu gerzekler?! Gidin odanızda öpüşün münafıklar!"diye cırlamamla Selin alayla güldü. Sikicem belasını aq!
"Kıskanma erkek fatma benim gibi güzel kızı."
"Ben ne görüyorum biliyo musun? Sevgilisine kendini öptüren aşık bi sürtük görüyorum. Neyse bu kendi tercihin."deyip omzumu silktim. Selin yediği lafla sertçe yutkunurken Metehan'a baktım sertçe.
"Sende de ne görüyorum biliyo musun? Sürekli herkese piçlik yaptığını. Kızlardan nefret ediyosun fakat onları kullanmakta usta olduğunu görüyorum. Beni de diğer kızlarla bir tuttuğun için yaydın dimi hayatımı?!"dememle gözlerini kaçırdı benden. Dolan gözlerimle burukça gülümseyip spor salonundan ayrıldım. Sen bittin çocuk. Hayatını siktim senin. Hayatın kaydı artık. Orospu çocuğu. Sınıfa girmemle hocayı görüp hemen baş selamı verdim.
"Selamün aleyküm hocam. Nasılsınız?"dememle hoca sinir küpüne dönerken sınıf gülmekten ölecekti neredeyse. 'Komik mi orospu çocukları' bakışımı atsam da kimse beni sikine bile takmadı. Geberin öçler🖕
Sen malsın yaağ.
Orospular gibi ciyaklama piç.
Sana ne beğ...
Lafımı çalma ağzına sıçarım piç.
Ay sınını bi sılık.
Siktir git lan piç. Gittinmi? Heh gitmiş. Neyse. Yerime doğru ilerlerken hoca bana sırıttı ibnece. Boku yedim galiba.
"Müdürün odasına Mehir Altınok."demesiyle göz devirip müdürün odasına doğru yürüdüm. Müdür bey amcacığım odada yoktu. Ehuehu. Piçlik mod on. Mikrofonu elime aldığım gibi başladım cırlamaya.
"Herkes teneffüste spor salonunda olsun!"deyip sinsice sırıttım. Mikrofonu yerine koyduğum gibi spor salonuna koştum. Flashbelleği bilgisayara taktım. Son ayarlamaları yaptığımda kendimi Metehan ve duvar arasında buldum. Noluyoz aq?
Sikecek seni ehehe.
Sen ne piç bi iç sessin amına goyım.
"Napıyon lan?"dememle gülerek dudağımdaki kanı sildi. Ha evet. Dünkü piçin attığı tokattan dolayı dudağım kanamıştı. Ama ağzına tükürmüştüm tabikisi ehhe.
"Seninle çıksak mesela?"demesiyle gözlerim kocaman oldu. Ne diyo lan bu?
"Hoşt amına goyım."
"Bazen diyorum ki tam benlik kızsın."
Inanma sakın! Kandırıyo beni.
"Yumruğum da tam senlik piç."dememle dudağıma bi buse kondurdu. Içimde kelebekler uçuşurken göz devirip yanağına tokadı yapıştırdım. Geber beğ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ (FİNAL OLDU)
HumorOkulundan atılan 3 kızın erkek lisesine gitmesi ve kendilerini bir savaşın ortasında bulmaları... Kazanan aşk mı yoksa nefret mi olacak??