Züleyha

15 2 0
                                    

   Züleyha orta halli bir ailenin tek kızıydı. Annesi Sezen İngilizce öğretmeni, babası Mahmut matematik öğretmeniydi. Züleyha'da mimar olmak istiyordu ama ailesi onun öğretmen olmasını kendini garantiye almasını istiyorlardı. Züleyha her gün ailesiyle tartışıyordu. Mimar olmak istediğini söyleyip duruyordu ama kimseye laf anlatamıyordu.
 
   Züleyha güzel bir kızdı esmer ve kıvırcık saçlıydı, fiziği oldukça güzel bakanı bir daha baktıracak güzellikteydi. Ama o kimseyi istemiyor kendini üniversite sınavına hazırlıyordu. Hayatında kimsenin olmamasının nedenini kendide bilmiyordu. Belkide korkuyordu. Kendinde bile itiraf edemediği korkuları vardı. Artık aşık olmak istiyordu ama istemekle olmuyordu. Bekleyecekti doğru kişiyi bulana kadar bekleyecekti. Korkularından birisi kalbinin kaldıramayacağını düşünmeseydi. Çünkü Züleyha kalp nakli olmuştu 2 yıl önce, kalbi kendini yeni yeni toplamaya başlamıştı. Böyle bir şeyi kaldırıp kaldıramayacağını bilmiyordu ama aşık olursa da yapacak bir şey yoktu. Ne de olsa başa gelen çekilirdi. Kendi hayatını düzene oturtmak için sürekli çalışıyordu. İnanıyordı ki bir gün her şey istediği gibi çok güzel olacaktı buna inanıyordu.
  
    Her gün ders çalışıyor, arkadaşlarıyla nadiren görüşüyordu. Bunu ailesi değil kendisi istiyordu. Çok çalışarak hayallerinin mesleğine bir adım daha atmak Züleyha'ya çok iyi geliyordu. Çoğu zaman masa başında uyukladığı bile oldu ama hiçbir zaman bu kadar çalışmak yeter demedi. Hep çalıştı,çalıştı,çalıştı.
  
   Züleyhanın günleri işte böyle çalışarak geçiyordu.Hayatın ona karşı hazırladığı hain plandan habersiz sürekli çalışıyordu acaba o da gerçekleri bilse çalışır mıydı bu kadar çok ya da ailesine karşı çıkar mıydı?

Yarım Kalan HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin