Aylardır sınava hazırlanan Züleyha ve Emrah o gece heyecandan doğru düzgün uyuyamamışlardı. Sabahta erkenden kalkıp hazırlanmışlardı.Birbirlerinden habesiz kurdukları hayallerine son bir adım kalmıştı. Şimdi o son adımı sağlam bir şekilde atıp hayallerine kavuşmanın son durağı gelmişti.
Sınav yerlerine gidip salonlarına girdiler. Heyecandan oturamıyorlardı. Nihayet sınav başlamıştı. İkiside birbirinden habersiz aynı hayali kurarak sınavlarını bitirdiler. İkisininde sınavı çok güzel geçmişti.Aradan birkaç gün geçmişti. Emrah her gün arkadaşlarıyla görüşüyor, birlikte tatil planları yapıyorlardı. Birlikte Bodrum'a gitmeye karar verdiler. Aileleriyle konuşup en kısa zamanda bu tatili gerçekleştirerek tüm senenin yorgunluğunu atmak, dinlenmek istiyorlardı. Ailelerinin bir şey demeyeceğini düşünüyorlardı. Ne de olsa tüm yıl boyunca dersten başlarını kaldırmamışlardı. Umdukları gibide oldu. Aileleriyle hiç itiraz etmeden onay verdiler ve o gece Bodrum'un en gözde 5 yıldızlı otelinde 3 kişilik yer ayırttılar. Ali,Emre ve Emrah için rüya gibi tatil başlıyordu 3 gün sonra. Ali ve Emre çok heyecanlıydılar ve bu zamana kadar ilk kez üç kafadar yalnız tatile gideceklerdi. Emrah bu duruma çok heyecanlanmıyordu, normal bir tatil olarak görüyordu.
Züleyha sınavdan sonra Bodrumda olan teyzesinin yanına gitmek istemişti. Ailesi izin vermişti. Çünkü deniz havası Züleyhaya çok iyi geliyordu ve kuzeni Buse ile çok iyi anlaşılıyordu. Buse Züleyhadan 2 yaş büyüktü. Züleyha onu ablası yerine koyuyordu. Her derdini ona anlatır, ondan akıl alırdı. Ailesinden izini koparınca ilk işi Buse'yi aramak oldu.
-Aloooooo?
-Efendiiiiim?
-Nasılsın Buseciğim?
-İyiyim tatlım sen nasılsın?
-Bende iyiyim. Sana bir haberim var daha doğrusu müjdem var. Söyle bakalım ne vereceksin bu müjdem karşısında?
-Bir tane çikolataya kanar mısın acaba?
-Tabii ki kanarım :)
-O zaman ver hadi müjdemi.
-3 gün sonra yanındayım. Annemlerden izini kopardııııım.
-Ciddi misin? Bu çok güzel bir haber. Sen gel ben sana bir değil bin çikolata alırım.
-Bak bu sözünü unutma aldırırım :)
-Olduuuu görüşürüz :)
-Korkma şaka yaptım. Hadi ben kapatıyım artık. Görüşürüz ablaların en Busesi öpüyorum.
-Görüşürüz güzel kıvırcığım öptüm.Emrah ve Züleyha yine birbirlerinden habersiz Bodrum yolculuğu için hazırlık yapıyorlardı. Aynı gün gideceklerdi. Emrah çok bir hazırlık yapmadı 2 haftalık tatil için, Züleyha 1 ay kalacağı için nerdeyse tüm dolabını boşalttı. Annesi bu kadar eşyanın gereksiz olduğunu söylesede Züleyha dinlemedi.
Artık Bodrum'a doğru yola çıkmak için hazırlardı. İkiside aynı gün aynı saatteki otobüse bilet almışlardı. Nihayet iki gün çabuk geçmişti. Otobüs saati gelmişti. Züleyha 10 numaralı tekli koltuktaydı,Emrah Züleyhanın hemen arkasındaki 13 numaradaydı.
O gün farketmişti Emrah Züleyhayı. Aynı otobüse bindikleri gün. Züleyha otogara gelmişti ailesiyle birlikte otobüsün kalkış saatini bekliyorlardı. Emrah ve arkadaşlarda onlsrdan 5 dakika sonra gelmişlerdi. İşte o an Emrah'ın gözü Züleyhada takılı kaldı. O an dondu kaldı. Arkadaşları ona sesleniyordu ama o duymuyordu. İlk görüşte aşık olmuştu. En sonunda kendine geldi ve arkadaşlarına bir an dalıp gittiğini söyledi. Gülerek otobüse geçtiler.Otobüse önce Emrah ve arkadaşları bindi arkalarından hemen Züleyha bindi. Emrahın kalbi küt küt atmaya başladı. Birden şok oldu Züleyha Emrahın önündeki koltukta oturuyormuş. O an çocuklar gibi sevindi Emrah. Yolculuk başladı. Emrah bir yolunu bulup Züleyhayla muhabbet etmek istiyordu. Hiç değilse adını bilse bir yolunu bulur onunla internet üzerinden konuşurdu. Yol boyunca bunu düşündü. Bulamadı. Otobüs mola vermişti o da ne Züleyha iniyordu, hemen arkadaşlarına bir lavaboya gidip geleceğini söyleyerek dışarı çıktı. Züleyha gözden kaybolmuştu. Otobüsün önünde bekledi Züleyhayı ama 20 dakika olmuştu gelen yoktu çaresiz bindi otobüse. Otobüsün kalkmasına az kalmıştı Züleyha hala ortada yoktu. Muavin gelmişti yolcuları kontrol ediyordu. Emrah hemen atladı önde bir bayan vardı ama gelmedi henüz onu bekleyeceksiniz değil mi? Dedi. Muavin söylendi. Emrah ben hemen bakar bulurum diyerek otobüsten fırladı. Önce markete baktım yok, restaurant bölümüne baktı yok, en son kadınlar tuvaleti kalıyodu oraya doğru koşarak gitti. Önüne geldi:
-Merhaba abla içerde biri var mı bakar mısınız? Otobüste bir yolcu eksikte.
-Bekleyin bir dakika.
-Bekliyorum.
-Yardım ediiiin. İçeride kız bayılmış yardım ediiiin.
Emrah hemen içeri koştu bu Züleyhaydı. Hemen kucakladı dışarı çıkardı. Haber verdi arkadaşlarına yolcu bayılmış beklemek zorundasınız diye. Aradan 5 dakika geçti geçmedi kendine geldi Züleyha:-Noldu bana?
-Bizde bilmiyoruz tuvalette baygın bulduk seni? İyi misin?
-Evet şu an iyiyim. Uzun yolculuklara dayanamıyorum o yüzden böyle oldum. Eyvah! Otobüs... Otobüs kalktı mı?
-Dur dur sakin ol haber verdim. Senin ayılmanı bekledi. İyisen gidebiliriz.
-Gidelim benim yüzümden insanlar mağdur oldu. Bu arada teşekkür ederim.
-Teşekküre ne gerek? Lütfen.
Birlikte otobüse yürüdüler. Emrah Züleyhanın kolundaydı. Yerine oturmasına yardım etti. Züleyha:
-Bu arada ben Züleyha
-Memmun oldum bende Emrah.
-Çok teşekkür ederim siz olmasaydınız kim bilir orda ne kadar baygın kalırdım.
-Ne teşekkürü. Lütfen öyle şeyler söylemeyin. Şu an iyi misiniz? Orda rahat mısınız? Değilseniz ikili koltuklara geçin.
-Aslında bilmiyorum nasıl olduğumu. İkili koltuklarda boş bir yer yokki.
-Bir dakika.Emrah arkadaşlarına döndü:
-Beyler sizler tekli koltuğa geçer misiniz?
Arkadaşları olur dediler ve yer değiştiler.Emrah:
-Buyrun böyle geçin.
-Teşekkür ederim.
Emrah tam başka yer arıyordu ki Züleyha seslendi:
-Böyle oturun lütfen. Benim yüzümden ayakta kalmayın lütfen.Emrah oturdu. Yol boyunca konuşarak gittiler. Bir ara Züleyha Emrahın kolunda uyuyakaldı Emrah hiç hareket etmeden onun uyanmasını bekledi. Züleyha uyandı ve uyanınca çok utandı özürler diledi. Bodruma kadar böyle beraber gittiler.
SİZCE AŞK TESADÜF MÜ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Hayaller
Storie d'amoreHayatın onlara getirdiğinden habersiz bir şeyleri başarmak için uğraşan Emrah ve Züleyha bu sefer hayata karşı direnebilecek miydi? Yoksa yine pes edip hayatın kazanmasına izin mi vereceklerdir? Kim kazanacaktı? Hayat mı? Aşk mı?