13

4.6K 253 7
                                    

Görür görmez yeşerdi tüm umutlarım
Henüz hazır değilse kalbin anlarım

Onu ilk gördüğümde hissetmiştim, klişe bir olay olsa da onun yanında olduğum zaman dünya duruyor ve sadece ikimiz kalıyorduk. İnsanlar duruyor, saatler duruyor, zaman akmayı bırakıyordu ama biz kaldığımız yerden devam ediyorduk.

Yetim bir yalnızlık içinde kor gibi geçer zaman 
Senin olmadığın her an 
Rüyalarımda özlemin, hayallerimde nefesin 
Bekliyor kalbim, inan 

Hayatımda olduğu gibi rüyalarımda bile ona kavuşamıyordum. Zaten uykusuz gecelerimin baş rolü de o değil miydi? Lakin hayallerim de ise bir nefes kadar yakınımda hissediyorum.

Her mevsim bu hasretin hazin hikayesi 
Yalansız gönlümle sabır taşı, içi keder 
Masal değil vadettiğim bir aşk efsanesi 
Neyim varsa al götür, senin için değer

Yalansız tanıdığı beni, hayatımdaki en değerli varlığım olan ailemden sonra kendisinin geldiğini bildiği halde dünyadaki en acı verici olan şey; aşk acısını bana tattırıyordu.

Onu sevdiğimi söylemediğim zaman sabrettiğim anlarda bile bana bu kötülüğü yapmamıştı. Ne zaman onu sevdiğimi söyledim o zaman canımı yakmaya başladı.

Lakin hesap sorması bile bana verdiği değeri gösterirken, nasıl oluyor da canımı yakmaya devam ediyordu? Varım yoğum onun için atan kalbimden ibaretti. Onu da aldı. Kalpsiz nasıl yaşanır sözünün beden bulmuş haliyim.

Yaşadığım ve yaşayacağım her şey onun için değerdi...

***

Neden böle bir bölüm oldu sorusuna cevap multi...

İi geceler.

Bb.

Seviyorum (bxb) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin