Bu ortamda bulunmak zorunda mıydım? Belki evet, belki hayır.
Bana bunu yapamak zorunda mıydı? Kesinlikle hayır.
Saatler önce okuldan çıkmış, akşam Hakanlar da buluşmak üzere sözleşmiştik. Hesaba katmadığımız tek şey kesinlikle Gökmen'in yanında Buket ile gelmesiydi.
Karşımda oturan ikili ortamda kendileri varmışcasına minimum yiyişip elleşirken daha ne kadar umursamaz davranacağımı düşündüm.
"Abi susayım susayım dedim ama yeter. Yiyeşecekseniz otele gidin lan. Annemler yok diye evi keraneye çevirmenin manası yok." Hakan'ın olaya müdahil olması ile az da olsa öpüşüp koklaşmalarına ara verdiler.
Elimdeki biradan bir yudum alıp ekrandaki maça odaklanmaya çabaladım. Tam huzur içinde maçımı izlerken Buket'in sorusu ile huzurum kaçmış bulundu.
"Kemal, senin sevgilin var mı?" Boş bakışlarıma cevap olarak inatla bakmayı sürdürünce bıkkın bir tonda cevapladım.
"Yok." Şaşırmış gibi durmasını umursamadan ekrana döndüğümde Gökmen'e dönüp fısıldadı.
Her ne dediyse Gökmen'in bedeni kasıldı. Boğazını temizleyip dikkatleri üzerine topladı.
"Ihm. Kemal, Buket'in kuzeni Dilara seni çok beğenmiş kardeşim. Tanışmak istiyormuş. Bir şans verirsin diye düşündüm. Birazdan burada olur." demesiyle bedenimi esir alan sinire engel olamayarak elimdeki teneke kutuyu sıktım.
Teneke kutu elimde büzülüp içindeki sıvı taşınca fırlatıp, daha fazla yüzünü görmeye tahammül edemeyerek kapıya doğru adımladım. Açtığım kapıda birden beliren kızın yüzüne bakmadan evden ayrıldım.
Gökmen senin amk.
Sizin de okuyan gözlerinizi öperim😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seviyorum (bxb) ✓
Novela Juvenil*TAMAMLANDI* seviyorum ama buna boyun eğmem.. texting 02.12.18 02.01.21