9

5K 304 56
                                    

Karşımdaki heyecanlı kıza baktığımda hissettiğim tek şey kaçıp gitmekti. Ama bunu yaparsam daha çok üzülecekti, ona kendimi anlatmak en doğru olanıydı.

"Dilara, öncelikle eğer kalbini kırdıysam özür dilerim. Çünkü seven bir kalbin kırılmasını asla istemem." Etrafı izleyen gözleri bana dönünce samimi bir tebessüm ile karşılık verdi.

"Bak, sana çok açık olacağım. Beni ne kadar biliyorsun, ne kadar tanıyorsun bilmiyorum ama hakkımda yanıldığını üzülerek söyleyebilirim. Kişiliğim ya da karakterimi dışarıdan anca gözlemleyebilirsin." Geldiğimizden beri ilk defa konuşuyordu.

"Kemal, o kadar düşüncelisin ki seni sevdiğimi bildiğin halde beni red etmene rağmen bana değer verip konuşuyorsun. En çokta bu huyunu seviyorum. Karşındakine değer verip dinliyorsun." Söyledikleri doğruydu, iyi bir gözlemci olduğunu birkez daha kanıtlamış oldu.

"Evet, başkalarının aksine karşımdakini yargılamam. Çünkü kalp kimi isterse onu seversin. Ama bilmen gereken şey benim de kalbim bir başkasını seviyor."

Gözleri usulca kapandığında derin bir nefes aldı. Bunu söylerken canının nasıl yandığını iliklerime kadar hissetmiştim. Kısa bir süre sonra gözlerini açıp gülümsedi. O kadar acı bir gülümsedi ki...

"Bunu bekliyordum, bu ihtimali de düşünmüştüm lakin bu kadar acıtacağını düşünmemiştim."

"Acıtır, öyle bir acıtır ki nefesin yetmez. Göğsüne bir ağırlık çöker, öleceğini sanırsın ama ölmezsin. Seni çok iyi anlıyorum Dilara, yaşadıklarını yaşıyorum. Ama sen en azından beni bir başkasıyla görmeyeceksin. Benim aksime sevdiğin adam bir başkasının yanında gününü gün etmeyecek."

Söylediklerimi anlamsız bulduğunu gözlerinden okuyordum. Bunu ona söylemeli miydim bilmiyorum, ama ona seven kalbine değer verdiğimi bilmeliydi.

"Her ne kadar kalbime değer verilmese de, yani karşılık verilmese de ben senin seven kalbine saygı duyuyorum. Benim için üzülen bir kalbi yok sayamam. Senin için her şeyi yaparım, ama sevgine karşılık veremem."

"Sevdiğin kişiye de haksızlık olur karşılık vermen. Senden bunu duydum ya, buda yeter bana."

"Seni daha çok üzecekse görüşmeyiz, karşına çıkmam. Bir şeye ihtiyacın olursa da elimden geleni yaparım o kapıyı sana kapatmam."

"Teşekkür ederim Kemal."

"Rica ederim. Sormak istediklerin var diye tahmin ediyorum, sormaktan çekinme." Kararsız bakışları ile önündeki kahvesinden bir yudum alıp sorusunu yöneltti.

"Yanlış anlama Kemal ama bir şeyi merak ettim. 'Beni bir başkasıyla görmeyeceksin. Benim aksime sevdiğin adam bir başkasının yanında gününü gün etmeyecek.' Derken neyi kast ettin?"

"Bak Dilara, yaşadığımız toplum içinde her pisliği barındırsa ve sineye de çekse kabullenmedikleri şeyler var. Mesela beni kabullenemezler."

"Neden kabullenemesinler ki? Çok güzel bir kişiliğin var, insani yönün desen mükemmel. Neyini kabullenemezler?"

"Belki sende kabullenemezsin. Fakat, bilmek hakkın. Beni karşı cinse ilgi duymuyorum diye kabullenmezler, yoldan geçen kıza 'ne kadar büyük göğüsleri var' diyemediğim için kabullenmezler."

"Sen..." Şaşkınlığı artarken söyleyecek söz bulamamış olacak ki elleri ile yüzünü kapattı.

"Evet, eşcinselim. Ve evet, sevdiğim kişi erkek." Ellerini yüzünden çekip konuşmaya devam etti.

"Kemal, inan çok şaşırdım. Bu demek değil ki seni kabullenmeyeyim. Yaşadıkların eminim kolay değildir. Lakin ben seni bu sebepten yargılamam."

O kadar güzel bir kalbi vardı ki daha az önce ona karşılık veremediğim için üzülürken, yaşadıklarımı düşünerek benim için bir kez daha üzülmüştü.

"Sağ ol Dilara, umarım neden karşılık veremediğimi ifade etmişimdir." Yüzünden eksik etmediği tebessümle kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Çok net anladım. Kabul edersen senin dostun olmayı çok isterim Kemal. Seni o veya bu sebepten hayatımda olmanı istiyorum."

"Daha öncede söyledim. Senin için sakıncası yoksa benim için sorun olmaz." Gülümsedi. Bu sefer içten bir gülümseme sundu bana.

"O zaman yeni dostuna merhaba de!"

"Merhaba dostum!" Karşılıklı gülümseyerek kahvelerimizi içtik ve mekandan ayrılıp yeni dostumun isteği üzerine alışveriş turuna başladık.

Ayhh bitti sonunda!

Kemal'im neler yapıyorsun yiğidim?

Şaka maka bir istek üzrine başladım bağlandım.

Siz nasıl buldunuz Kemal'in bu davranışını?

Seviyorum (bxb) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin