1.BÖLÜM

61 5 0
                                    

Ben Hye Su okulun en eski öğrencisiyim benden başka bu okulda 4 yıldır okuyan biri daha var Jae.
Okulda herkesin olduğu gibi bizim de hoşlandığımız insanlar var.Ama ikimizin de gönlü ota değil boka kondu.Sevdiğimiz çocuklar da bizim gibi 4 yıldır buradalar ama bir kere konuştuk mu?HAYIRRR!!!
Benim sevdiceğimin adı Tae onu hiç gülerken görmedim ama ona en çok yakışan şeyin gülmek olduğunu biliyorum.Her gece hayal ediyorum ilk kez bana güldüğünü ilk kez ona sarıldığını hayal ediyorum ama kabız olasıca okulda Sugadan(Jae'ninki)başkasıyla takılmıyor .Jae en son Sugayı bir kızla görüp delirmişti ve yanlarına gidip "Elini avradımdan çek!"demişti.O günden beri Suga Jae'yi ne zaman görse yolumu değiştiriyor.Tae ise zaten beni takmıyo.
Bu gün çıkışta Jae etüt'te kalacakmış ben eve tek yürümek zorundayım.Hava çok karanlıktı kışa girdiğimiz için çok daha fazla.Ama Jae arada etüte kalıp ben tek yürüdüğüm için alışmıştım.Sokakta yürürken arkamdan gelen adamlar dikkatimi çekti bir süredir beni takip edip etmediklerini anlamak için saçma sapan yollara giriyordum ve hala peşimdelerdi.Adımlarımı biraz sıklaştırdım bana ayak uydurmaya başladıklarında korkudan koşmaya başladım beni kovalıyorlardı.İzimi biraz kaybettirmiştim ama ayağım takıldı ve tam düşecekken elimi tutup beni kendine çeken ve eliyle ağzımı kapatan adam beni kurtardı.Ben debelenirken beni kendine çevirdi ve "Beni tanıdın mı?"
Nasıl unutayım sevgili yarrrrrrimmm
"E-evet"
"Güzel şimdi burda saklanalım tamam mı?"
Başımla onu onayladım ve Taeyle kolilerin arkadına saklandık.Bir süre sonra adamların gittiğini sandım ve tam doğrulacaklarmış Tae kolumu tuttu ve "Kızım durs—"cümlesini bitiremeden beni kendine çeken adam beni sertçe duvara itti ve "Güzel oynadın ama bitti!"Dedi ve tişörtümü çekmeye başladı.Taeyi görmemişlerdi ben onun beni kurtarması için umut ederken kolilerin arkasından sakince çıktı ve"Yeter Lee kızı rahat bırak!"adam Taeyi duyar duymaz beni nazikçe yere bıraktı ve "Emredersini efendim!"ben ne olduğunu anlamaya çalışırken Tae beni vücuduyla duvar arasına aldı ve "Zaten daha çok sıkıntı çekecek şimdiden üzmeyelim!"Dedi ve alaylı bir gülüşle beni omuzlarımdan tutup birkez daha duvara itti ve adamlarla birlikte oradan uzaklaştı.Ben hem ne olduğunu anlamamış hem de sevdiğim çocuğun bu davranışıyla sarsılmıştım.Ama bu hikayenin alttan alanı ben olmayacaktım iyi karakter ben değilim.Bunu dibine kadar ödetecektim.

Hye Su bazen Hye diye geçiyor bilginize :)

UNUTULMUŞ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin