Koşarak evime gittim ve kendimi direk duşa attım.Duştan çıktığımda pencereden gelen seslerle kendimi direk pencerenin önüne attım ve gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.Jae Suganın kapşonuna asılmış "Beni gördüğünde bir daha yolunu değiştirirsen yemin ederim belanı veririm.Yol diye üstünden geçerim!"Diye bağırıyordu.Suga ise onu takmıyor yürümeye devam ediyordu.Jae en son Suganın kolunu tutup kendine çevirdi ve bir iki saniye gözlerine baktı.Öpmesin bu manyak bunu.Yapar mı?yapar ama sonra Jae Sugayı kollarından tuttu ve "Kabız olasın Suga!!"Dedi ve onu orda bıraktı ve eve girdi.Suga ise olduğu yerde son derece şaşırmış bir şekilde duruyordu.Jae koşarak yukarı çıktı ve kapıdan girerken ayağı takıldı ve düştü ama istikrarla pencereye doğru geldi Suga hala oradaydı.Jae Sugaya "Kabız olasın Sugaaaaaaa!"Diye bağırdı ve beni de içeri çekip camı kapattı.Ben hayvan gibi Jae'ye gülerken Jae zafer anının tadını çıkarıyordu.Ben de bir zafer kazanmak istiyordum.
Sabah okula gittik sıralarımız Tae ve Sugaya oldukça yakındı.Sırama hızlıca oturdum ve kitaplarımı açıp Jae'ye baktım.Jae o sırada Sugaya ezici bakışlar atarken Tae "Ne bakıyorsun kızım ayı mı oynuyo!"diye bağırdı.Suga ise Jae'ye baktı ve sonra önüne dönüp gülümsedi.Ben ise zaten dünden Taeye sinirliydim hırsla ayağa kalktım ve "Sanane her şeye karışma!"dedim Tae bana sinirle baktı ve ayağa kalkıp tam bana doğru geliyordu ki ayağı takıldı ve tökezledi ama düşmedi.Ben alaycı bir şekilde gülüp sınıftan çıktım.
Hoca sınıfa girdi ve sıkıcı bir dersten sonra yemek zili çaldı.Ben tam Jae ile yemeğe gidecektim ki Tae kolumdan tuttu ve "Gel benle!"Dedi.Ben de nefretimi kusçam ya sinirli sinirli peşinden gittim.Okulun kazan dairesine gittik beni sertçe duvara itti ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ(tamamlandı)
FanfictionBirini hiç dört yıl yanında bekledin mi,en yakınına yabancı olmaya zorladı mı seni kaderin?