12.BÖLÜM

9 3 3
                                    

2 ay sonra;
"Tae çık artık şurdan seni bekliyoruz hayır anlamıyorum Jae sana hiç kabız ol da demedi ...."
Tae uzun uğraşlar sonucu tuvaletten çıktı ve aşşağı indi.Herkes televizyonun karşısına oturmuş filmin başlamasını bekliyordu.Hye Su Taenin omzuna yatmış filmi izlerken Jae ve Suga da aynı koltuğun iki ayrı ucunda oturuyorlardı.Filmin ortasında Suga kolunu Jae'ye attı ve"Bişey deme böle rahatım"
"Kab-"
"Bence olmıyım ama biz artık olalım be güzelim!"dedi ve kıza sarıldı,ikisi de birbirlerinden sakladıkları gülümsemeleriyle filmi izlemeye devam etti.
Jae ve Suga dışarı çıkmıştı.Hye Su ve Tae ise filmi izlerken uyuyakalmışlardı.Jae kendi halinde garip şekilde yürürken Suga arkadan elini kızın omzuna attı ve"Pişt"
"Efendim?"
Kızın yanağını öptü ve gülümsedi.Suga bir süre sonra huzursuzlanmaya başlamıştı,yürümeye devam ederlerken Suga kızın elini tuttu ve hızlanmaya başladı.Jae ne olduğunu anlamamıştı kafasını çevirip baktığında iki adamın pelerinden geldiğini fark etti.
Tae uyanmış Hye Su'yu izlerken Hye Su de gözlerini yavaşça açtı ve "Bakmaa!"
Tae Hye Su'nun burnuna küçük bir öpücük kondurdu kafasını geri çekiyordu ki kafasına dayanmış bir şey ve kızın korku dolu bakışlarını gördü.
...
Yine aynı uçurum ve hepsi yine bağlı.Ama bu sefer kızların babaları tarafından değil.Tae gözlerini açtı ve Hye Su'nun yanındaki Jae ve yanındaki Sugayı gördü.Yerinde tepinmeye başlamış bağırıyordu.Diğerleri de bir süre sonra uyandıktan sonra etrafa korkmuş bakışlar atıyorlardı.
Suga ve Tae iplerden kurtulmak için yırtınırken kızlar sadece bakıyordu.Donmuşlardı.Sanki biri ağızlarını kapamış göz kapaklarını elleriyle tutmuş ve akciğerlerini sıkmış gibi...
Nefes alamıyorlardı.Bir süre sonra Rus mafyasının en iri adamlarına benzeyen ve tek farkı çekik gözleri olan adam Tae ve Suganın önüne oturdu ve"Uzun süre."
Suga adama nefretle bakarken adam alaycı bir tonla devam etti"Uzun süre oldu ha!en son ne zamandı..ha 4yıldan fazla.Sen acıdan yerde sürünürken sen de sevdiğin kızın ölümünü izlemiştin dimi?!"konuşmalarına izin vermeyerek devam etti"Pardon,ölmemiş."dedi ve bakışlarını suratındaki sidiğe benzer gülüşüyle kızlara çevirdi."Merhaba bayanlar,şu anda neden buradasınız?En büyük sorunuz bu değil mi?Hemen cevaplayayım.Şurda gördüğünüz iki piç yüzünden."
Kızlar şaşkınca onlara bakarken adam sert bir hareketle elini kaldırdı ve vuruyormuş gibi yaptıktan sonra yine gülüşü gibi sidiğe benzer bir kahkaha atıp devam etti"Siz iki salak hafızanızı kaybettikten son-"
"Kapa çeneni it"diye bağırıyordu Suga.Tae ise yerinde debelenip ağzına geleni sayıyordu.Adam sırıtıp devam etti"Bu iki salak neden sizden uzak durdular biliyor musunuz?"Çünkü babalarınız sizi bize satmıştı.Aa yoksa size doktor istediği için mi öyle olduğunu söylediler.Kusra bakmayın öyle demeleri gerekti.Ben mallarımın başka erkeklerle yakın olmasını istemem dedi elini iki kızın da omzunda gezdirirken.Tae ve Suga gözleri dolmuş bir biçimde bağırmaya devam ederken adam eliyle bir işaret yaptı ve iki adam daha girip çocukların kafalarına vurdu ve bayılttı.Kızlar bağırırken adam ikisine de"Kapatın çenenizi sürtükler!"
dedi ve sessizlik...
Adam bir kaç saniye sonra devam etti"Anlıyacağınız o iki piçi uyardım.Malıma dokunmaya çalışırsanız sadece sizin için kötü olmaz...ama tebrik ederim baya dayanmışlar.Peki ben bu süre zarfında neden size dokunmadım...çünkü zaten istediğim zaman istediğimi yaparım.
Yanii anlayacağınız şu an istediğim şeyler var."dedi ve kızlara yaklaşırken içeriden gelen seslerle kafasını hızlıca kapıya çevirdi.

UNUTULMUŞ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin