5.BÖLÜM

15 3 0
                                    

Sabah Hye Su ve Tae aynı anda gözlerini açtığı ve açtıkları gibi ikisinin de birden yataktan düşmeleri bir oldu
"Mutant sapık peşimi bırağğğk!!!"
"Kızım manyak mısın!"
"Napıyosun o zaman ha ha töbee!"
"Uğraşmıycam senle manyak yaaa kalk açım ben."
"Banane?"
"Yemek yapamadığını biliyorum Sugayla Jae'yi uyandır."Dedi ve Suganın odasına gitti.
Uzun bir süre gelmeyince ben de yanına gittim kiii
Tae dolabın yanında sessizce duruyo Jae ise Suganın suratını boyuyordu ve ben içeri girdiğim anda bana ölümcül bakışlar attı ve "Sus yoksa..!" Devamına gerek kalmamıştı.Bir kaç şey daha çizdikten sonra sessizce yanımıza geldi ve "Hadi dışarı."Dedi ve dışarı çıktık.
"Noldu?"
Tae"Biz acıktıkta sizi uyandıralım dedik ama..!"
"Haaa e tamam şu ayı uyansın yapın siz biz Hye ile gidicez!"
Ben ve Tae şaşkın bakışlarla birbirimize baktık ve"nereye"(aynı anda demiştik)
Jae beni kolumdan tutup kendine çekti ve "Kahvaltıya!"Dedi ve "Bizim de özel hayatımız var bu arada Sugayı videoya çek suratını görünceki tepkisini merak ediyorum!"dedi ve evden çıktık.
"Nereye gidiyoruz Jae?"
"Ha?"
"Dedin ya..."
"Haaa şeyyyy simit yerizzz!"
"Kızım ruh hastası mısın çocuğa Dedin kahvaltıya gidiyoruz ben de biri çağırdı sandım!"
"Bak bunlar bizim hakkımızda bir şeyler biliyorlar ve ben o eve sanki daha önceden Demir atmışım gibi hissediyorum rahat edemedim"
Ben de aynı şekilde hissediyorum ve aynı zamanda haklıydı.Biz de simit alıp yedik.
  Tae'den;
Jaeee aldın gittin kızı ve Sugayı da...
Jae'yi tanıyorum benden istediğini yapmazsam bana daha kötüsünü yapardı ben de Sugayı gizlice videoya aldım.
Sabah kalktı ve boş bakışlarla bana bakarken "Kızlar nereye gitti?"kısa bir açıklama yaptım ve sinirle kalkıp banyoya gitti ben de peşinden.Allahtan sorgulamadı sadece "Mal mısın?"bakışları atıyordu-ben olsam altımı mı temizleyeceksin dengesiz!derdim-ki aynaya baktı ve"Siktir deli!
Bu Ne lan!"
"Jae nolcak!"ve videoyu kapayıp"Ben gidiyorum!"dedim.
  Suga'dan;
Bu kız...
Hiç değişmemişti sanki ilk günkü gibi sevimli ve sinir bozucu.
  Yazardan;
Hye Su ve Jae'den 15 dakika Sonra Tae ve Suga da okula gelmişti.Birinci dersin teneffüsünde Jae koşarak Tae nin yanına gitti ve"Video?"
"Veririm ama bir şartla."
"Offffff!"
"Sabah kimleydiniz?"
"Napcan ki?"
"Söyle veriyim ."
"Ha sen Hye'yi kıskandın dimi"
"Ne ne alaka be hem onu kıskanacağıma gider Romayı birdaha yakarım!"
"Ha ilkinde de sen yaktın yani!"
"Ha ne evet hayır yaa kızım söyle sen kimleydiniz!"
"Lee ve Mark ile"
"Ne işiniz var sizin basket takımı kaptanlarıyla ya?!?"
"Sanane şimdi video!"
  Tae den;
Mecbur videoyu verdim ama şu an kıskançlık krizi geçiriyordum.
Zil çaldı okul sonunda bitmişti.Çıkışta Hye'yi ve Markı gördüm.Tabiyki çocuğun üstüne uçtum ve bir kaç yumruk ve tekme ve bir kaç kafa attıktan Sonra Hye'yi dönüp onu duvarla arama aldım ve öptüm.Bir anda öptüm.
Hye Su'dan ;(geçmişten kareler)
"Seni seviyorum!"
"Ha hayır Hye yapma sakınnn!!"
"TAE be ben özür dilerim sakın beni unutma tamam mı!"
"Hye-.......ha hayır ol olmaz....."
Beni öptükten Sonra bir anda bu sahneler gözümün önüne gelmişti.Bunları daha önce yaşadığıma yemin edebilirdim...

UNUTULMUŞ(tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin