Bir hafta olmuştu iki gün sonra BoraBora adalarına gidecektik Jae'de baya iyiydi ama Tae ve Suga bir kaç kez geldiğinde odasından çıkmamıştı ben ise hala bana Ne olduğunu anlatmayan Tae yi zorluyordum.Geçen bizim kankalarımızla aynı anda eve gelmişler Tae beni öyle bir sorguya çekti ki....En son Yuegyom'a ne dediyse çocuk ona nereye gideceğimizi falan demiş.Ama Suga çok mutsuzdu.Yanına gittim ve ne olduğunu sordum bana bir şey dememişti ben de son çare Jae'ye soracaktım.
"Jae..."
"He?"
"Sen neden Sugaya böyl-"lafımı bitirmeden bana sarılıp ağlamaya başladı ve hatırladıklarını bana anlattı.Ben de ona ama olayları birleştirmek için hala yeterli değildi bildiklerimiz ama en azından çoğu şeyi hatırlıyorduk.(Ya da en azından öyle sanıyorduk...)
...
Bavullarımızı verip uçağa binmiştik ben Jae ile oturmuştum kulaklıklarımızı taktık ve şarkı dinlemeye başladık.
Tae'den;
Neden o salaklarla tatile gidiyorlar ki!?Bizi de peşlerinden sürükledi-aslında biz takip amaçlı geliyorduk ama olsun şu an o kadar kızmıştım ki her an o çocukların kollarını biryerlerine monte edebilirdim.Suga da aynı şekildeydi ama o biraz daha farklıydı.Umutsuzluğun esiri olmuş gibiydi.Uçuşun yarısında Yuegyom deden Puşt Jae ile yer değişti ve Hye ile konuşmaya başladılar Hye çok mutlu görünüyordu.Jae'nin de pek farkı yoktu o da baya eğleniyordu.
...
Hayatımın en uzun uçuşunu geçirdikten sonra kızların arkasından indik ve otele doğru gittik ama oda bile ayırtmamıştık sadece uçak bileti alabilmiştik Yuegyom puştu bize söylememek için direnmişti.Otelin resepsiyonuna gittiler ve oda anahtarlarını alıp gittiler
Suga"409"
"Ne?"
"Kızların oda numarası 409."
Ona baktım ve sonra
"Acaba bizim oda kaç olcak..."dedim.
...
"Nasıl boş oda olmaz bu zamanda nasıl ya?!"Suga neredeyse resepsiyon görevlisinin üzerine uçacaktı sanırım belli etmese de o da baya kıskanmıştı.En son ben olaya el attım ve görevli
"Bu gün oda açılır sizi şimdili-"
"Biz 409'da kalırız!"Dedi Suga ben anlamamıştım.Tam bir şey diyecekken dirseğini geçirdi.Zaten uzun bir süre konuşamadım.
Suga garip anlaşma biçimiyle kadını ikna etti kadına 409'dakilerin nişanlıları olduğumuzu söylemişti (ÖZÜRLÜ!!)
8:30(akşam)
...
Şu an odalarının önündeyiz bütün gün ordan oraya gezip durdular ve giydikleri şeylerden bahsetmiyorum bile.İleride kesinlikle hırkayla çıkarıcım onu dışarıya zaten şort mu giyilir hava 38 derece.Soğuk daha.
Neyse Sugayla birbirimize baktık ve aynı anda kapıyı çaldık.Jae kapıyı açtı ama kal geldi kıza.Özge bir 15/20saniyr sonra"Kim?"Dedi
Jae"Ne kim?"
"Kapıdaki Jae!Yuegyomlar mı söyle gelsinler!"
Ne Bunu duyunca gözlerim yerinden çıkacak gibi oldu ne demek gelsinler manyağa bak...
Jae;
"Halıcı,halıcı gelmiş ben de gönderiyorum.!"Dedi ve kapıyı tam kapatacakken.....
Suga kapıyı tuttu ve ben de içeri girdim Suga ise kapıda Jae ile kalmıştı.
İçeri hızla girdim ve bana şaşkınca bakan Hye Su'yun kollarından tuttum ve"Ne demek söyle gelsinler ya gecenin bu saatinde!Kızım manyak mısın beni katil mi yapcan ya?"Hye Su bir 20 saniye bana boş boş baktıktan sonra"Sanane ki?"
"Kızım ne demek sana ne ben seni bu kadar sev-"tamamını söyleyememiştim hala ona hiçbir şeyi açıklama taraftarı değildim.
Suga'dan;
Jae'yi kollarından tutmuş dolan gözlerine bakıyordum bana bir süre bağırdıktan sonra sesi güçsüz çıkmaya başlamıştı.Beni neden vurduğunu bilmiyordu ve büyük ihtimal bir daha aynı şeyleri yaşamak istemiyordu.
Jae'den;
Ona neden zarar vermiştim bilmiyordum ve bir daha yapmayacağımın da garantisi yoktu.Sadece biraz bağırdıktan sonra"Özür dilerim!"diyebilmiştim.Üzgündüm.Onun da gözleri dolmuştu en son sol yanağından bir damla gözyaşı düştü ve sonra bana sarıldı.Ben de kendimi tutamadım ve gözyaşlarımı bıraktım.
Yazardan;
Hepsi odaya geçti ve Hye Su"Neden bu saatte burdasınız ve neden geldiniz?"
"Ha biz gelmeseydik de daha rahat takılsaydınız o iki puştla dimi!?!?"Dedi Tae.
"Sen salaksın Tae harbi salaksın!"diye çıkıştıktan sonra devam etti
Hye Su"Gidin odanıza buraya kadar geldiyseniz oda da ayarlamışsınızdır!"
Tae biraz mahçup bir şekilde yere baktı sonra tavana baktı ve eliyle saçlarını karıştırıp sonra elini ensesine götürdü ve"Aslında oda-"Suga telefonuna gelen mesajla telefonuna baktı
Resepsiyon:Odalarımızdan 1279 nolu oda boşalmıştır.
Suganın gözleri büyüdü direk kalkıp "Tuvaleti kullanmam lazım size Tae anlatsın."Dedi ve banyoya girip direk telefonu eline aldı.Resepsiyonu aradı kadın"Beyefendi-"
"Şey bi biz odayı bulduk biz dediğimiz arkadaşlarımızla kanlacağız.Dediler bırakmayız bizle kalın,biz de tamam dedik.Yinede teşekkürler!"Dedi ve telefonu kadının yüzüne kapatıp gençlerin yanına gitti.Tae ona Ne olduğunu sorduğunda "Hiç oda kalmamışta onun mesajını atmışlar.Ben de dedim biz oda buluruz ama olmaz böyle dedim bu nasıl iş falan dedim."Tae Hye Su'ya baktı ve devam etti
"Yani sizle kal-"
"Hopppopoooppppp!"Jae ordan anırarak lafa girdi ve "Haa oldu gel bi de benle yat!"
Suga öksürmeye başladı ve öksürüklerinin arasında-siktir-diyordu ve"Yani kalırsakta Tae Hye Su ile yatar ama..."
Bu sefer öksürme sırası Hye Su'daydı"Manyak mısınız ya hem neden bizim odada kalıyosunuz gidin Yuegyomlarla kalın!"
Tae"Sanırım ölmelerini istiyorsun!"
Dedi ve kendini Hye'nin olduğunu düşündüğü yatağa attı ve"Gidin kendinize oda bulun o zaman!"
Jae direk ayağa kalktı ve"Kalk yavrum Wonho'ların yanına gi-"sözünü bitirmeden onu yanına çeken Suga"Benim de uykum var hadi uyuyalım." Dedi aynı zamanda Jae'nim ağzını da konuşmaması için kapatıyordu.Hye Su da el mahkum(kesinlikle Tae ile uyumak istemezdi)(!!!!!!)Taenin yanına uzandı ve ona sarılan Tae nin kokusuyla uykuya daldı.Jae ve Suga da farklı değildi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ(tamamlandı)
Fiksi PenggemarBirini hiç dört yıl yanında bekledin mi,en yakınına yabancı olmaya zorladı mı seni kaderin?