İçerden silah sesi gelmiyordu ama bağrışma sesleri geliyordu.2/3dakika sonra ellerindeki Demir sopalarla Wonho ve Yuegyom belirdi.Kızların ağzı bir karış açık kalmıştı.Onlar ne alakaydı?
Yuegyom adamın yanına geldi ve"Yeter!anlamıyo musun yeter!Be ben(ağlamaya başlamıştı)babamın böyle bir adam olmasına dayanamıyorum artık.Acıyo baba anlıyo musun çok acıyo!"
Adam iğrenir bakışlarla Yuegyomu süzdükten sonra bakışlarını Wonhoya çevirdi ve"Hala bu o***** çocuğuyla ne işin var ben gerekeni yaptığımı sanıyordum."
Yuegyom sinirden gülerek acı dolu bakışlarla babasına baktı ve"Böyle bir babam olmasındansa cezasını çektiğini gören bir babamın olmasını çok isterim.Üzgünüm!"arkadan gelen siren sesleri ile bir kaç dakika sonra tüm odayı polisler bakmış ve Yuegyomun babasını kelepçelemişlerdi.
Tae ve Suga ambulansın içinde bakılırken Jae,Hye ve Wonho Yuegyomun yanındaydılar,ağlıyordu ama mutluydu.Hayatındaki en büyük ve belki de tek laranlıktan kurtulmuştu.Ayağa kalkıp kızlara sarıldı ve"İyi olduğunuza sevindim be...ben üzgünüm bilmiyordum."
Kızlar bir süre daha çocuğun yanında kaldıktan sonra iki oğlan Yuegyomun babasının arkasından karakola gitti ve kızlar da Suga ve Tae nin yanına.İkisi de kafalarına buz koymuş bekliyordu.Kızlar yanlarına gidince Tae"Biraz daha sarılsaydınız ya az sarıldınız!"
"Sarılmak ne yapıştırsaydık!"Jae Suganın kafasına bir tane vurdu ve"Yapışırım sanane !"çocuk kızın bileğinden tutup kendine çekti ve"Kusra bakma 4 yıl seni uzaktan sayıklayan o değildi!"Tae de buzu bir kenara bırakıp ayağa kalktı ve"Kızım sarıl da ben de insanım kıskanıyorum.Her şeyden!"Hye gülümsedi ve"Sarılcam tabii!"Tae şirin bir gülümseme takınıp
"O zaman bana daha fazla!!"dedi ve kıza sarıldı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMUŞ(tamamlandı)
FanfictionBirini hiç dört yıl yanında bekledin mi,en yakınına yabancı olmaya zorladı mı seni kaderin?