Juns..
Jungkook yorumların hepsini okuyan bir insandı. Üşenmezdi. Eğer üşenseydi o yorumu da görmezdi. Her şeyi başlatan o yorumu..
Telefonda pek takılmayı sevmiyordu. Hemen telefonu elinden bırakıp dışarı çıkmaya karar verdi. Nefes alması gerekiyordu. Çünkü yorumlarda onun değiştiğini söyleyen baya yorum vardı. Jungkook değişmemişti ki. Sadece eskisi gibi yorumlara cevap vermiyordu pek.
Cebinde titreyen telefonu pek umursamadı ama çok çalıyordu. Ve mecbur açtı.
'' Alo? ''
'' Hoseok hyung? Ne oldu? ''
'' Jungkook. Nasılsın? ''
'' İyi gibi. ''
'' Jungkook senden bir ricam var. ''
'' Tabi hyung. Söyle. ''
'' Ama evime gelmen gerek. ''
'' Yoldayım. ''
Jungkook telefonu kapatıp Hoseok'un yolunu tutmuştu. Ne isteyecekti acaba.. Yoksa yine anime kızlarının bulunduğu mekana zorla götürüp direk dans yaptığı zamanı çekmemi istemezdi umarım.
.
Jungkook eve vardığında zili çaldı. Hoseok açıp içeri buyur etti. Jungkook içeri girip herhangi bir koltuğa oturdu."Sorun ne hyung?"
"Jungkook. Ben aşık oldum."
"Oo kimmiş o şanslı kişi?"
Hoseok hyungun ilk defa aşık olduğunu duymuştum. O aşık olmazdı çünkü sadece eğlenirdi. Ya da ben bilmiyordum.
"Çok karışık."
"Kim işte söyle ki yardım edeyim."
"Taehyung."
Nutkum tutulmuştu. O isim onun ağzından çıktığında tutulmuştum. Dilim kasılmıştı. Sadece bakabiliyor ve kafamı oynatıyordum.
Ben Taehyung 'u sevmiyordum ki zaten. Bence yakışırkardı da. Hem ondan kurtulmuş olurdum. Kendimi kandırıyordum.
"Yakışırsınız."
Hoseok teşekkür edip yarın bir buluşma düzenliyeceğini ve orada Taehyung'a çıkma teklifi edeceğini açıkladı. Ben ise sadece kafa salladım.
*İNSTAGRAM*
JeongGukjeon : Konuşacak kadar güçsüzüm.Ama ifade edebilecek kadar güçlüyüm.
1.000.098.67 beğenme. Yorumlar kapalı.
........................................................................
Yarın..Hoseok hyungun bizi davet ettiği yere yani Taehyung'a çıkma teklifi edeceği yere gelmiştim. Jimin, Yoongi hyung ve Jin hyung buradaydı. Namjoon hyungun işi çıktığı için gelememişti.
Yüzüklerimle oynarken bir anda Hoseok hyung Taehyung'a dönüp;
"Taehyung. ''
" Ne oldu Hoseok hyung? "
" Bileğime derin olmayacak çukurlar açtım. Kalbime ismini kazıdım. Gözlerime sadece senin olduğun filmleri izlettim. Kaderime seni yazdım. Taehyung seni çok seviyorum. Benimle çıkar mısın? "
Hoseok hyung teklifini etmişti. Taehyung etkilenmişti belli. Bana baktı. Gözlerime derin bakışlar attı. Ve bana bakar halde " Evet. " dedi.
Kırılmıştım. Zoruma gitmişti. Yıkılmıştım. Bilerek yapmıştı.
Hoseok hyung mutluluktan Taehyung'a sarılmıştı. Taehyung ise gülmüştü.
........................................................................
*İNSTAGRAM*
Hossieok : Seni çok seviyorum.
1.963.058 beğenme. 8.632.541 yorum.
V: Nereye kusuyoruz?
F: İğrenç bir çift.
L: Taehyung'un kaşar olduğunu bilmiyordum.
X: Korkunç.
Alietaen: ❤️
JeongGukjeon : Mutluluklar.