"Hey bana ver onu!"
"Hiç sanmıyorum."
"Seni piç kurusu! Ver onu bana!"
"Şşşt, yakışıyor mu?"
Namjoon ve Jennie'nin tartışmalarını dinlerken, telefonumu açıp mesaj var mı diye baktım.
Mesaj vardı ama ondan gelen bir mesaj yoktu.
Namjoon elinde tuttuğu çikolata paketini havaya kaldırmış, Jennie de pakete yetişmeye çalışıyordu.
"Ben çıkıyorum." Diye mırıldanıp, kapıya doğru ilerledim.
"Hey Chaeng iyi misin sen?"
Arkamdan Jennie'nin seslenişini duyduğumda durdum. "Sorun yok unnie"
...
Dışarı çıkıp yürümeye başladım.
Bir kaç hafta önce olsa onlara katılıp saçma sapan eğlenirdim, ama şu aralar aptalığıma lanet okumaktan başka birşey düşünemiyordum.
Rüzgarın hızla yüzüme vurmasıyla koyu kırmızı kapüşonluma sıkıca sarıldım.
Burnumu isabetleyen yağmur damlacığı içime hem acı hemde küçük bir mutluluk vermişti.
Biraz sonra yağmurun hızlanmasıyla, adımlarımı düzene soktum. Otobüs durağına varınca, bir sonraki otobüsü beklemeye başladım.
Benimle beraber otobüs bekleyen bir kişi daha vardı.
Kapüşonlusunu çıkarınca tanıdık simayla karşılaştım.
Merhaba Kookie.
O da beni fark etmişti, fakat umursamamıştı.
Otobüsü beklerken bir kaç dakika sessizce durmuştuk öylece.
"Neden bu gün yağmur yağacağını söylemedin bana?"
"Uykunu bölmek istemedim."
Düşünceli bir cümle kurmasına rağmen, yüzündeki ifade herşeyi bozuyordu.
"Uyuduğumu nerden biliyorsun?" Diyip hafifçe güldüm.
Bana dönüp, gözlerime kilitlendiğinde bende ona döndüm. "Yazacak yüzüm yoktu belki de." Diye mırıldandı kısık sesle.
Yüzü olmayacak kişi asıl ben olmalıydım. Nasıl her durumda beni suçlu hissettiriyordu?
"Jungkook?" Diye mırıldandım, karşımdakinin yüzüne bile bakamayarak.
"Hm?"
"Seni seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rain ❦ RoséKook 1 [✓]
Fiksi Penggemar"Erkek evi naz evidir kızım, ağırdan satıyorum kendimi." [ İlk Rosekook mizah kitabı! ] [jeongguk+roseanne] [ 19.01.03 #rosekook 1! ] [ #bangtanpink 1! ] Başlangıç: 15 Aralık 2018 Bitiş: 14 Mayıs 2019 Chatweat serimin ilk ki...