"Oo hoş geldin?" Diye mırıldanıp, bakışlarımla kapıyı gösterdim, "Oradayken kapıyı da kapatabilir misin?"
Kapıyı yavaşça kapatıp yanıma hızlı adımlarla ulaştı. Üstüme eğildiğinde hedefini anlamıştım, bir erkek ilk defa benimle yakın bir mesafeye giriyordu. Bir kaç saniye de olsa nefesi tenime temas etmişti ve sıcak nefesi benim titrememe neden olmuştu.
Sadece iki veya üç saniyelik bu yakınlık aslında yanımda duran telefonumu ele geçirmek içindi.
Telefonumu kapıp zevkle dinlediğim şarkımı kapatmasıyla yüzümü buruşturdum.
"Kay." Diye mırıldandı yorganımı havaya kaldırarak.
"Sana mı?"
Yüzüme düz bir ifadeyle bir kaç saniye bakıp sabır mırıldandı.
"Genç ve bekar bir kızın yatağına bir adam alması doğru değil." Diyerek elindeki telefonuma uzanmaya çalıştım.
Telefonumu ben almaya çalıştıkça o da elleriyle kaçırıyordu. Pes edip sırtımı yatağımın başına yaslayıp ona ters bir bakış attım.
"Bekar olduğunu kim söylemiş? Şimdi kay hadi." Diye homurdandı gözlerini gözlerime odaklayarak.
İrileşmiş gözlerimle öylece ona bakarken kaşlarını çattı. "Kaysana."
"Bundan şeyin haberi var mı, benim?"
Kafasını iki yana sallayıp sırıttı, "Bilmem daha önce sevgilinin olup olmadığını söylememiştin."
Hs yemiş gibi hissediyordum. Daha demin hayatımın en büyük trolünü yemiştim.
Yorganı açıp yanıma uzandı ve telefonumu bana verdi.
İkimizde oturur pozisyondaydık ve sırtımızı yatağın başına vermiştik.
Pekala ben hala yediğim hs'ın etkisindeydim.
Nefes almak için aralanan dudaklarının arasındaki tavşan dişleri yine kendini belli ediyordu. Loş ışıkta parlayan cildi ve yavaş yavaş kapanan gözleriyle bir kızı çabucak etkileyebilirdi.
"Hala uyuyamıyor musun?" Diyerek gözlerini açtığında, gözlerimi kaçırıp kafamı iki yana salladım.
"Kafanı omzuma yasla." Diyerek bana döndü.
"Bu ne işe yarayacak?" Diyerek bende ona döndüm.
Gözlerini devirip, kolunu boynumun altından geçirdi ve kafamı eliyle itip omzuna düşmesine neden oldu.
"Hala uyuyamıyorum." Diye mırıldanıp ona bakmaya çalıştığımda gözlerini yumdu.
"Ama ben çok rahat uyuyacağım."
Ehehehh bir kaç şey merak ettim,
•Hikayemdeki Rose karakteri hakkında ne düşünüyorsun?
•Jungkook'un grup üyeleriyle olan chat mesajları eğlenceli mi?
•Kitapta tüm bölümler arasında en çok güldüğün yer neresiydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rain ❦ RoséKook 1 [✓]
Fiksi Penggemar"Erkek evi naz evidir kızım, ağırdan satıyorum kendimi." [ İlk Rosekook mizah kitabı! ] [jeongguk+roseanne] [ 19.01.03 #rosekook 1! ] [ #bangtanpink 1! ] Başlangıç: 15 Aralık 2018 Bitiş: 14 Mayıs 2019 Chatweat serimin ilk ki...