Suroor

118 17 18
                                    

Asalamlikum everyone
How are you?
Enjoy the chap
First chap in 2019❤
================================

Noor-ul-hudda pov:

Ma tayar ho kar jasa he kitchen ma enter hwe waha phehla sa he koi aurat  breakfast bana rahe thi

Asalamlikum?

Meri awaz sun kar wo meri taraf dakh na lag gaye

Ma Sha Allah wo aurat koi 40 year ke lag rahe thi but still kuch to tha Un ma jese dakh ko sukon mil jatha ha insan ko .

Walaikum Aasalam Ap Noor ho right mere name Ayema ha but wajdan muja pyaar sa mama bula tha ha bachpan sa ma us ka sath he rahe hon .😊

Wow now this is something new for me wajdan kese ka sath achi tarha sa be behave kar saktha ha .

Ap breakfast karan ge na ma abhi bana Thi hon Ap ka liya wajdan to breakfast nai kartha ha wo srif juice latha ha .

Nhi plzzz rehna da ma khud bana Lon ge apna liya be or Ap na breakfast kiya ha ?

Jee bete ma na kar liya ha wo meri bete ha Ap ke umar ke ha collage jathi ha to ma us ka sath kar lathi hon .

Ohh acha Ap phir be beth jaya ma kar lathi hon .

Hum inhe bathao ma laga tha ka wajdan ke awaz be a gaye or us ka lafz kuch khas acha nai tha .

Mama chor da na jab wo bol rahe ha kar la ge to kar la ge or wasa be ya Un sub ke aade ha right Noor?

Wajdan muja he dakh raha tha or asa lag raha tha ka jese usa is sub sa maza a raha ha .

Jee aunty Ap chor da muja waqi ma adat ha ma apna ghar ma be yahe sub karthi thi and wasa be intha kuch kathi be nai hon ma .😊

First stop calling me aunty call me mama ok and yeah aj tum bana lo but aaga sa nai ok ?

Jee mama 😊

Ma na jese he Un ko mama bola wajdan  ko to mano aag lag gaye haha

Mama mere juice muja late ho raha ha and mere pass intha time nai ha ka fazool ka logo sa bathao ma waste karon .

Ya bol kar wo dinning room ma chala gaya.

But bechara ko kaha pata ka is na abhi muja ama ka ghar be drop  karna ha

Ma na be Tora bohat kuch ka liya q ka wajdan bus office ka liya nikal he raha tha and agar wo chala gaya to phir ma ama ka ghar nai ja paon ge  .

A Replacement (ON HOLD)Where stories live. Discover now