[ Mianhae|미안해]

462 75 0
                                    

Jin menerjah pintu office taehyung yang sedang fokus pada kerjanya.

" TAE! Taeyung-ah "

Taehyung still fokus tapi hanya mendengar panggilan itu,dia tengah fokus takut apa yang dia fikir hilang.jin hyung nie pun satu masuk salah waktu.

" Oiy! bangangg!"

Kesebaran jin hilang bila hanya didengar tapi takdilihat.

" Ah-waee? "
(Ah-kenapa?)

Kata taehyung sambil memandangnya.

" kejap, bagi aku bernafas "

Taehyung menjeling.tadi panggil sangat.

" ah-Jihyo! Jihyo dekat rumah sakit, dia jatuh dari tangga "

Katanya cepat setelah nafas kembali normal.

" APA!!  "

Kod tuxedo dirampas laju dan turun kelobi dengan berlari kereta dibassment laju ia luncurkan seperti dalam perlumbaan menuju kehospital segala lampu-lampu dia dia reda jee.nasib baik takda abang JpJ

Sampai hospital baru saja dia nak bertanya dikaunter mana bilik jihyo tapi,di ruang tunggu dia melihat kelibat seongwoo.

Apa dia buat kat sini? Taehyung menghampirinya.

" mana hyo? Betul ke dia jatuh dari tangga? Macam mana dia boleh jatuh dari tangga?"

Tergesa-gesa dengan nafas laju dia menyoal.

Soalan itu yang dia tanya dulu? Tak tanya pun hyo okay ke tak! Seongwoo memandangnya dengan sinis.

" yaa,dia jatuh dari tangga "

Jawabnya bersahaja.

Seongwoo mengingati pesan jihyo sebelum dokter sampai tadi.jangan bagitau perkara sebenar dekat tae atau sesiapa.ckp je dia jatuh dari tangga.

" Betul ke? Ke,kau ada buat apa apa kat dia? "

Seongwoo tidak membalas apa apa . Dia hanya menahan sabar.dalam situasi ini , nak lagi dekat hospital dia tak sanggup nak bertekak.

" aku yang bantu dia, bawak dia pegi sini!, kalau aku buat apa apa.aku takkan datang sini.tuu pun takboleh fikirke? Bukan nak trima kasih menuduh lah pulak "

Mereka berdua menunggu doktor keluar dari ruangan jihyo.dekat sejam macam tu.doktorpun keluar

" macam mana dengan wife saya? "

Kata tae dihadapan doktor.

" pesakit okay cuma. Tulang kaki dan leher saja.tapi takperlu dirisaukan takda yang series.bolehlah lawat pesakit"

Kedua dua lelaki itu membuang nafas lega.taehyung masuk seongwoo pulak masih duduk diruang tunggu.

Wajah pucat hyo dia pandang lemah.
Dia perhatikan wajah hyo dan terpandang luka dekat bibir hyo.seperti yang dia fikirkan hyo takjatuh dari tangga melainkan ada seseorang yang buat dia jatuh.

Dia mengusap tangan hyo rasa bersalah sebab biarkan hyo dua hari tanpa contact buat dia makin bersalah.

" maafkan tae "

Taehyung keluar dari ruangan itu dan  menuju kekaunter.

" tolong pindahkan pesakit dibilik 110 pergi bilik VVIP "

Katanya sambil menyerahkan kad credit kepada penjaga kaunter.kelibat seongwoo suda tiada.

Taehyung pulang kerumah hyo,ambil baju dan keperluan selepas itu kembali kerumah sakit.

Our Love Story 💕Where stories live. Discover now