[날 풀어 줘-lepaskan Aku]

485 62 8
                                    

Polis dan 30 lebih orang bodyguardnya mula mengepung kawasan gereja katolik. Semua siap sedia.

Majlis yang sepatutnya dijalankan terpaksa dihentikan. Mereka masih dalam kawasan gereja tempat majlis perkhawinan itu namun masih belum ditemukan pihak berkuasa mula melakukan pencarian digereja sebesar istana itu.

"tolong selamatkan bakal isteri saya" mohon tae pada ketua polis seoul itu.

✨❤️🌼🔫

Jihyo dalam keadaan panik mengikuti kata dan arahan lelaki itu pada nya.

"cepat lah jalan" arahnya keras sambil menjambakk rambut jihyo dengan kuat. Jihyo hanya mengikuti katanya. Apabila terlihat pihak polis lalu kembali mereka menyembunyikan diri.

Jihyo melihat banyak bodyguard upahan taehyung berjalan sambil mengeluarkan pistol. Maksudnya diorang dah tahu hyo dalam bahaya.
Ikatan dimulut membuatkan jihyo takmampu berteriak. Mereka masih bersembunyi.

Jihyo mulaa memikirkan cara untuk keluar. Namun taksempat begitu tempat mereka ditemui seseorang. Salah satu pegawai polis. Pisau yang berada dileher jihyo semakin dekat. Apalagi pihak Polis mula mengeluarkan pistol masing masing.

"jangan dekat. Atau dia aku bunuh"

Dia meminta aku berjalan menuju kekereta. Pihak polis masih mengikuti kami. Dengan langkah dan semua pistol dihalakan kearah kami.

Masa tuu taehyung dan family aku keluar. Dan lihat aku dalam keadaan diikat, pisau dihunuskan keleher, dengan wajah yang sudah separuh lebam berdarah kerana mempertahankan diri.

"Lepaskan hyo.. Tolong.. Lepaskan hyoo" sayu kedengaran suara tae dan family kuu memohon kearah lelaki itu.

tiada yang berani melakukan apa apa selain menyaksikan keadaan itu. Taehyung menuju kearah salah satu bodyguard nya dan merampas salah satu pistol. Bila pisau semakin dekat dan tiada siapa berani maju

Aku menoleh kearah taehyung. Nak cakap aku takmampu akibat mulut yang dililitkan kain.

Aku mengelenggkan kepala kearah taehyung. Maksud dia. Aku takknak dia buat macam tuu..

NO TAEE.. N00!

"lepaskan hyo. Atau kau pun akan mati sekali?"

Tae makim mendekat kearah kami dia maju dan semakin maju.

Takk jangam datang dekatt taee..

Lelaki itu mengeluarkan pistol ditangan kanan dan tangan kirinya pisau. Selangkah tae gerak tembakan akan dilepaskan. Ancaman nya membuatkan taehyung semakin kehadapan. Namun pihak polis menahan taehyung. Pistol ditangannya dirampas.

"TEPI. BIAR AKU YANG MAJU"

badan taehyung ditahan oleh tiga orang pwgawai polis. Dia meronta dan menagis

"TOLONG LEPASKAN AKU. AKU TAKBOLEH BIARKAN SEMUA NI JADI. AKU TAKBOLEH NAK BIARKAN DIA BAWAK HYO PERGI!!"

"encik. Demi mangsa selamat. Kita kena sabar." jelas ketua pegawai polis itu.

Our Love Story 💕Where stories live. Discover now