Normaali elämä

60 3 4
                                    

(Eli eletään 2018 alku kesää tiedän aika ei ihan mee oikein mutta what ever)

Moi oon Noona tiedän nimeni on outo mutta mitä siitä. No en asu todellakaan missään pää kaupungissa vaan asun Joensuussa. Käyn lukion ekaa eli oon 16 vuotias. Mulla on blondit hiukset ja vähän pisamia. Ei mulla kai muuta joten voitais vaikka keskittyä tähän aamuun ja koko päivään. Eli kello on 8.45 aamulla ja heräsi pari minuuttia sitten. Mulla on 15 minuuttia aikaa ehtiä kouluun. Ei siinä menee 3 minuuttia mennä pyörällä jotten aikaa löytyy. Nyt vaan otan iisisti ja lueskelen jotain en tiedä edes mitä. No aika lentää siivillä ja olen nyt koululla tottakai se ihminen jota inhoan eniten tuli vastaan. Anton koulun kuumin poika joka on kyllä vain suurimman osan mielipide ei minun ja mun kavereitten. "Hei" tuo idiootti minulle sanoi. "No moi vaan" vastasin erittäin tylsistyneenä. "Haluisitko mennä mun kanssa ulos tänään" miksi hän kysyy vastaus on ilmi selvä. "No kiitos mutta ei kiitos ikinä lähtis sun kanssa" vastasin naurahtamlla lopuksi. Poika hämentyi ja minä lähdin kaveretiteni luo. "Moi tytöt" huudahdin heti kun kehtasin. "Moi Noona mitäs Anton halus?" Sofia mun paras kaveri kysyi heti. "No luuli että lähtisin sen kanssa ulos" ajatus tuosta huvitti minua. "Ok et tainnu suostuu" hän naurahti. "No en miks suostuisin"  totesi nauraen. "Ihan oikein sillä idiootille" Ronja sanoi painottaen sanaa idiootti. Kaikki meistä vain nauroi tuolle tosi asialle. Pian kello soi ja lähdettiin tunneille. Oma tuntini oli ruotsia joka oli erityis tunti koska on vika koulu päivä ennen kevät juhlaa. No opettaja pilasi tottakai hauskuuden järjestely tehtävällä. Voin hieman valaista eli pojat järjestää tytöt ja tytöt pojat järjestykseen tietyn kategorian mukaan. Hetki sitä oltiin oltu kunnes opettaja päätti että pojat järjestää tytöt kauneus/söpöys järjestykseen vasemalle 'rumin' ja oikealle paras. Ei kestänyt kuin hetki ja seisoin aivan oikeassa reunassa. 'Jee oikein mukavaa' ajattelin tottakai sain pian perustelut sille asialle. "No Noona on kaunis eikä mitenkään feikki vaan oma itsensä" Anton vastasi perusteluksi. "No tytöt nyt on teidän vuoro" opettaja ilmoitti. "Ei en osallistu koska ei minulla ole mitään mielipidettä poikien ulkonäöstä" vastasin suoraan. "Selvä sitten sinun ei tarvitse osallistua tähän"opettaja vastasi ilokseni. "Ok kiitos" vastasin oikeasti kiitollisena. Loppu koulu päivä meni nopeasti ja nyt olenkin lähdössä. Wow mitä mä nään juuri nyt Anton ja Sofia suutelee joo nyt meni yli ymmärryksen. "Hei näpit irti mun kaverista Anton" huusi niin lujaa kun kurkusta irtosi. "Ihan iisisti Noona älä huoli en satuta sun kaveria" Anton sanoi. "No jaa mutta pysy kaukana siitä" sanoin vihaisena tuolle täys tyhämälle ja lähdin Sofian kanssa mun kämpälle sovinnon mukaisesti. "Kiitos Noona en tiedä mitä tekisin ilman sua" Sofia kiiti minua. "No ole hyvä näin ystävät tekee" vastasin hymyillen tuolle. Kun päästiin mun kämpälle juteltiin varmaan tunti ihan niitä näitä. "Hei lähdetäänkö käymään isossa myyssä sileällä no joku ale menossa" Sofia tokais yllätyksenä. "Joo miks ei se ois hauskaa" vastasin. No ehkä ostettiin vähän liika kun mulla on neljä kassia tavaraa ja Sofialla kolme. Oltiin menossa takas mun kämpälle kunnes törmäsin johonkin ja löin pääni tolppaan. "Sori en nähnyt sua" Simo ehkä mukavin poika kenet tunnen pahoitteli. "Ei se mitään en katonu eteeni" vastasin koska syy oli minun ja ei meillä ei oo mitään suhdetta Simon kanssa. Sofia alkoi vetämään minua jotta lähtisimme mun luo. No tunti ollaan taas vaan juteltu puhelimeni keskeytti meidät "Moi äiti mitä asiaa" kysäisin tervehtimisen sijaan. "No hei vain ei muuta kuin vain että lähdet huomenna Helsinkiin" äiti vastasi. "Ok miks" kysäisin hämmentyneenä. "no järjestin sinulle ja Sofialle liput sinne keikalle josta puhit" äiti vastasi niinkuin se olisi pikku juttu. "Omg kiitos tietääkö Sofia" kysyin innoissani. "kyllä tietää mutta ala pakkamaan tulen hakemaan teidät kuudelta Ok" äiti varmisti. "Kyllä käy" vastasin ja lopetin puhelun. Hypin innosta hakemaan laukkuni ja pakkasin sen nopeasti varmistaen kaiken olevan siellä. "Sait tietää jos saa veikata" Sofia tiedusteli. "Kyllä varmaan itekin sekosit kun päästään M&M keikalle" huudahdin. "Joo oot oikees mutta myönnä jo että Mac on parempi" Sofian narina alkoi taas. "No en koska tinus on parempi" vastasin nauraen koska muistin että Sofia ei oikeastaan edes vuosi sitten tiennyt kumpi olisi parempi hänen mielestä. "Mikä naurattaa noi paljon" Sofia uteli. "Ei mikään" vastasin naurun seasta.  "Taas me alotettiin tää sama narina ku aina" Sofia vastasi nauraen myös.

Asiat muuttuuWhere stories live. Discover now