Viestit merkitsen näin -jdndkfl. Ja englannin kieli tulee alle viivatuna
No ensimäinen viesti tuli Marcukselta jokin ihan perus moi. -moi vaan. Vastasin tuohon viestiin. -terve hyvät ihmiset. Sofian huumori on outoa mutta hauskaa. -onko hauskaa? Tuli kysymys tinukselta. -joo ei erikoista muuten vaan kävelen jonnekin mihin Sofia menee. Vastasi koska Sofia puhui syömisestä jossain mutta luoja tietää missä. -etkö sä kuumellu mua kun selitin? Sofia kysyi ilmeisesti minulta. -no mulla oli parempaa tekemistä Sofia. Totesin vain kuullakseni sen selityksen uudestaan. -niin siis mennään mäkäriin syömään jotain. Sain vastaukseni kysymykseen jota en edes kysynyt. -Ok mitä aiotte syödä?? Mac kysyi selvästi kiinostuneena. -no varmaan kana nugeteja tai mac feast. Vastasi Sofia itse mietin hetken. -toden näköisesti big macin. Vastasin kuten aina söin saman aterian. -hei säästä mut älä syö. 😂 Mac toivoi armoa. -älä huoli en mä sua söis. Vastasin nauraen. -kiitos että säästät mun veljen 😂😂🥳. Tinus huokaisi helpotuksesta. -tuli muuten mieleen että jos Marcus on big mac nii onks Martinus little tinus? Kysäisi Sofia nauraen vieressäni. -ei vaan se on vertailu muoto juttu Sofia eli siis big mac jotain jotain jotain ja the biggest tinus. Nauroin vastaukselleni. -jaa edes joku puolustaa mua. Tinus vastasi. -no oot aina ollu mun suosikki. Vastasin ylpeillen. -no mac on mun joten meillä on omet tiimit. Sofia vain näytti minulle kieltä. -hei kuka päätti heti aluks suosikin ja toiset vasta kahden ja puolen vuoden jälkeen. Vastasin hymyillen. -no en sentään luullu niitä tytöiks. Sofia vain nauroi minulle. -no en tinusta ees pahasti enemmän Macia. Puolustin itseäni. -ja nyt kestutelette muualla tuosta asiasta. Mac totesi. -Ok selvä. Sofia totteli ja minä myös. No mäkki ruoka maistui ja hotelli huoneen sänkyyn oli mukava vain kaatua sen jälkeen. Kello olikin jo yhdeksän kun olitkin takas hotellilla niin menin suorinta tietä vessaan ja pesin meikit ja hampaat siitä menin suoraan nukkumaan vaateita vaihtamatta. Pian nukahdin tyytyväisenä kaikkeen.
————————————————————————
Sori tää osa on super lyhyt mutta idea loppu kesken koetan tehä seuraavasta pidemmän.