Noonan nk
Istuttiin meidän hotelli huoneessa ja no selatiin puhelimia. Huomasin pian viestin wilmasta. 'Ihme kun pitää häiritä lomallakin' ajatteli tuhahtaen. Avasin kyseisen viestin ja aloin lukemaan sen sisältöä. Äkkiä huomasin että hakemukseni Norjaan erääseen lukioon oli hyväksytty. Arvatkaa vaan mitä siitä seurasi tottakai suuri kiljuminen ja huuto. "Omg omg omg" kiljuin säikäytäen varmaan kaikki tämän maan ja ehkä naapurimaiden asukaat. "mitä sä siinä kiljut" Martinus ärähti. "nii i multa varmaan lähti kuulo" Marcus jatkoi."no siis pääsen opiskelee Norjaan lukion toisen ajaks" selitin hieman nolostuneena. "No sehän on hienoa vai?" Sofia kysyi. "no onhan se mutta sä oot täällä" vastasin surullisella äänellä. "mutta te kolme näätte kun meet Norjaan" yritti paras ystäväni lohduttaa. "no totta tuokin" huokaisin. "en kyl tiedä missä asun sen ajan" jatkoin. "missä sun koulu on?" Marcus kysyi. "öö tota se on kai sama kun teidän" naurahdin. Olin hakenut nyt kaksi vuotta siihen kouluun ja pääsin sinne vihdoin. "jaa no tuu meille asuu" juuri saamani poikaystävä sanoi."oikeestiko?" Kyseenalaistin pojan ehdotusta. "no joo" Martinus vahvisti olevansa tosissaan.Joo meitsi on täällä taas en tiiä kuinka huono luku tästä tuli mutta samapa tuo kuhan nyt jotain saan julkaistua. Tää on myös sairaan lyhyt että sori siitä. I'm out of here now!